Zgłoś do moderacji!Oceń to!Dodaj do zakładek

2003' Audi A3

14,500zł
2003' Audi A3 photo #1
2003' Audi A3 photo #2
2003' Audi A3 photo #3
2003' Audi A3 photo #4
2003' Audi A3 photo #5
2003' Audi A3 photo #6
6 zdjęć
Skończone
1 rok, 5 miesięcy temu
Wiek: 19 lat
Przebieg: 282000 km
Pojemność: 1896 cm3
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna
Kolor nadwozia: Srebrny

Dzień dobry, na sprzedaż oferuję swój prywatny samochód Audi A3 8P z niezawodnym silnikiem 1.9 TDI (oznaczenie silnika BKC).

Samochód jest w moich rękach niemal 10 lat (od 2013 r.), a kupiony został od serwisanta ASO Audi, który to sprowadził to auto dla siebie z Niemiec. Wówczas było to najdroższe Audi A3 z tego rocznika wystawione na sprzedaż.

Kupiony przy przebiegu ok. 120 tys. km, obecnie przejechane ma nieco ponad 280 tys. km. Przez ten czas auto nie miało żadnej poważniejszej awarii – występowały jedynie wymiany elementów eksploatacyjnych. Na serwisie samochodu nigdy nie oszczędzałem – olej wraz z filtrem oleju zawsze zmieniane były co ok. 10-12 tys. km – pozostałe filtry co dwukrotność tego przebiegu. Samochód zaś odwdzięczył się tym, że nigdy nie odmówił mi posłuszeństwa i zawsze bez przeszkód dowiózł mnie do celu podróży.

Co do aktualnego stanu samochodu można śmiało powiedzieć, że auto prezentuje stan bardzo dobry, a w silniku zawsze stosowany był Mobil 1 ESP Formula 5W30 – olej rekomendowany przez ASO. Sprzęgło, skrzynia biegów, przeniesienie napędu, koło dwumasowe, czy turbosprężarka również działają bez żadnych zastrzeżeń. Jako ciekawostkę mogę powiedzieć, że będąc spokojnym kierowcą, na porządku dziennym udawało mi się uzyskać stabilne, mierzone przy dystrybutorze zużycie paliwa wynoszące zaledwie 4,8-4,9 l/100 km.

Prowadzę bardzo skrupulatną książkę serwisową, do której wpisuję wszystkie wymiany – na dużą część z nich posiadam naturalnie paragony. Z większych wydatków – przy przebiegu 230 tys. km (2020 r.) wykonano wymianę rozrządu wraz z pompą wody oraz kupiono nowe opony letnie dobrej klasy Fulda SportControl 2. Przy 245 tys. km kupiony został nowy akumulator, do tego wymieniono termostat. Przy 250 tys. km zmieniono sprężyny z przodu wraz z ich poduszkami. Dosłownie parę dni temu wymieniony został olej wraz z filtrem.

Dodam jeszcze, że całość wyposażenia (m.in. radioodtwarzacz CD, automatyczna klimatyzacja dwustrefowa, podgrzewane przednie fotele, el. sterowane szyby oraz lusterka) jest w pełni sprawna, a wnętrze czyste, bez przetarć. Na aucie znajdują się 17-calowe, oryginalne alufelgi Audi w dobrym stanie. Do samochodu dołączam komplet dwóch kluczyków.

Jako, że auto ma już swoje lata oraz swój przebieg, to o pewnych rzeczach muszę wspomnieć: wyświetla się kontrolka zużycia klocków hamulcowych – klocki wszystkie są zmienione, stąd musi być jakiś błąd z czujnikiem. Samochód posiada nieco odprysków na masce oraz na zderzaku, na elemencie wokół trzeciego światła stop z tyłu pojawiło drobne ognisko korozji – podobne znajduje się na drzwiach kierowcy – należałoby zrobić zaprawki.

Samochód posiada świeżo wykupione OC, które jest ważne do listopada 2023. Badanie techniczne zostało wykonane w październiku.

Sam samochód mogę gorąco polecić. Bardzo mało jest A-Trójek z bezproblemowym silnikiem 1.9 TDI, które posiadałyby realny przebieg. Dlatego jeśli ktoś szuka takiego auta, to zachęcam do kontaktu. Takie egzemplarze na ogół nie muszą zbyt długo czekać na klienta.

Pozdrawiam.

Support Ukraine