Sprzedam BMW E90, rocznik 2006 z silnikiem 2.0 M47 (rozrząd z przodu) (320d), fabrycznie bez filtra DPF, o mocy 163 KM, w pięknym kolorze Le Mans Blau i fabrycznym pakietem stylistycznym M. Auto użytkuje od stycznia 2019. Auto bardzo dobrze się sprawuje, silnik dynamiczny, turbo dobrze doładowuje, a zmieniam z konieczności wymiany na większe (kombi).
Historia serwisowania: - 2018 (308 208 km): Wymiana kompletnego sprzęgła z dwumasą oraz przegubów elastycznych wału napędowego. - 2019 (340324 km): Po zakupie wymagała uszczelnienia miska olejowa (uszczelka była zużyta i po wymianie jest od tamtej pory wszystko w porządku). Wymienione zostały wszystkie świece zapłonowe na nowe, filtr paliwa, zregenerowana została turbo sprężarka bo zaczynała mieć już luz. Wymienione zostały również oby dwa termostaty. Wymienione zostało również tylne prawe łożysko bo huczało. - 2020 (367500 km): kompleksowo zostały zregenerowane przednie lampy (zostały zregenerowane odbłyśniki, przemalowane wnętrze lampy w stylu Shadow Line, wymienione zostały żarówki Xenonowe na nowe Philips D1S X-tremeVision gen2 +150%. Wymienione zostały również klosze lamp, które finalnie zostały zabezpieczone folią bezbarwną). Po regeneracji światła świecą wyśmienicie w nocy. - 2020 (389912 km): wymieniony został akumulator na nowy - 2021 (395467 km): zregenerowany został alternator z powodu słabego ładowania w zimę. Po regeneracji jest wszystko w porządku. - 2021 (397363 km): wymieniona została odma. - 2021 (403823 km): wymienione zostały tarcze i klocki z przodu, wraz z czujnikami. - 2021 (410780 km): wymienione zostały tylnie amortyzatory na amortyzatory marki Sachs.
Na wszystkie prace które były wykonane w aucie posiadam paragony/faktury.
Obecnie do wymiany są łączniki stabilizatora z przodu bo zaczęły się odzywać.
Z napraw które sam wykonałem to uszczelnienie maty wygłuszającej w drzwiach kierowcy (popularny problem w tym modelu) - jej odklejenie powodowało dostawanie się wody do środa gdy padał deszcz. W porę zorientowałem się i wymieniłem cały sznur bitumiczny na nowy i problem został rozwiązany.
Olej jaki jest stosowany w aucie to RAVENOL Turbo VST 5W-40, który wymieniałem co 10 tys km.
Auto z kompletem kół letnich Hankook (praktycznie nowe) na alufelgach, oraz zimowym (na jeszcze jeden sezon spokojnie wystarczą) na kołach stalowych.
Spalanie jakie podczas jazdy wychodziło pomiędzy pełnymi tankowaniami to od 5.8L do 7L (w zależności od stylu jazdy, oraz czy trasa czy miasto).
Auto doposażyłem w moduł Bluetooth z zestawem głośnomówiącym (dźwięk przesyłany jest przez złącze AUX) oraz zintegrowałem z fabrycznie wbudowanymi przyciskami. Dokodowane zostały również światła do jazdy dziennej które działają w pozycji Auto (jako światła do jazdy dziennej wykorzystywane są światła długie H7 których moc została obniżona do 30%). Gdy czujnik światła wykryje małą ilość światła to automatycznie przełączy światła do jazdy dziennej na Xenony.
OC ważne do stycznia 2022. Przegląd ważny do lipiec 2022.
VIN: WBAVC31020VC41641 Data pierwszej rejestracji: 10.02.2006
Auto w ciągłej eksploatacji. Auto jak na przebieg zadbane (przebieg autostradowy, dlatego nie miało co się zmęczyć).