1997' BMW Seria 5 photo #1
1997' BMW Seria 5 photo #2
2 zdjęcia

1997' BMW Seria 5

Zgłoś do moderacji!Oceń to!Dodaj do zakładek
18,900zł
Opublikowano 9 kwietnia 2020ID: mouRM3
Skończone
4 lata, 8 miesięcy temu

Information from the owner

Wiek: 23 lata
Przebieg: 199175 km
Paliwo: LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Wnętrze: Klimatyzacja, Tempomat, Lusterka elektryczne
Zewnętrzne: Światła przeciwmgielne, Nowe opony
Bezpieczeństwo: ABS, Czujniki parkowania, System kontroli trakcji
Elektronika: Komputer pokładowy

Komentarze sprzedawcy na temat 1997' BMW Seria 5

Witam,
oferuję BMW e39 528iA - sprzedam lub zamienię za BMW e60/e61
2.5/3.0 D z moją dopłatą
Auto wyposażone w silnik m52b28 na jednym vanosie z
automatyczną skrzynią biegów. Kultura pracy silnika oraz całego osprzętu bez
zastrzeżeń. Na bieżąco serwisowany. Serwis olejowy wykonywany co 10-12 tys. Km
(Valvoline Synpower 5W40)
Wnętrze zadbane, skóra naturalna, pełna elektryka z pamięcią
ustawień lusterek, kierownicy i foteli wraz z zagłówkami kierowcy oraz
pasażera. OC do lipca 2020, przegląd do czerwca 2020.
Wyposażenie to m.in.:
- fotochromatyczne lusterko wsteczne
- światła ksenonowe
- czujniki parkowania tył (PDC)
- skórzana tapicerka
- elektryczna roleta tylnej szyby
- elektryczne lusterka wraz z fotelami
- elektryczna kolumna kierownicy
- kierownica wielofunkcyjna (sterowanie radiem, tempomatem)
- automatyczna klimatyzacja dwu-strefowa
- szyberdach
- tempomat
- sterowanie szybami z kluczyka
- automatyczna skrzynia biegów
- spryskiwacze przednich reflektorów
- 4 elektryczne szyby
- ASR (kontrola trakcji)
- dodatkowe poduszki boczne przednie
- podłokietnik przód i tył
- pokrowiec na narty w podłokietniku tylnym
- światła przeciwmgielne
- komputer pokładowy

Auto w moich rękach od kwietnia 2017 roku. W tym samym roku
założona instalacja LPG firmy Lovato, co przekłada się na sporą oszczędność.
Spalanie w trasie (prędkości 120-170) średnio 13-14 L LPG.


Poniżej lista rzeczy, które zostały wymienione/naprawione w
trakcie posiadania auta:
- wahacze przód Delphi (maj 2017)
- obudowa termostatu Febi Bilstein (była pęknięta) (maj
2017)
- termostat Wahler (maj 2017)
- drążki kierownicze Sasic (maj 2017)
- paski wielorowkowe Dayco (maj 2017)
- przewody od wspomagania (jesień 2017)
- świece zapłonowe NKG V-line (6 szt.) (jesień 2017)
- przewody hamulcowe (jesień 2017)
- łączniki stabilizatora (jesień 2018)
- odma olejowa (jesień 2018)
- poduszki amortyzatorów przód Lemforder(jesień 2018)
- wahacze górne przód Febi Bilstein (jesień 2018)
- regeneracja przekładni kierowniczej / maglownicy (jesień
2018)
- przewód olejowy Vanos Meyle (jesień 2018)
- lakierowanie maski (jesień 2018) - schodził klar, zdjęcia
do udostępnienia
- klocki hamulcowe przód Brembo (jesień 2019)
- regeneracja alternatora, tj: wymiana łożyska, pierścienia
i szczotek (jesień 2019)
- łożyska tył FAG (jesień 2019)
- czujniki ABS tył 2 szt.
oryginał (jesień 2019)
- wymiana podstawy filtra oleju z uszczelkami (wiosna 2020)
- 4 nowe opony zimowe ImperialSnowdragon 3235/40 R18
- 2 opony letnie przód (jesień 2019), 2 opony letnie tył
(jesień 2018)
Samochód jest na bieżąco eksploatowany, w dniu zakupu
przebieg wynosił 154 tys. km, obecnie jest to 199 tys. km. Przebieg sprawdzany
był w 3 miejscach zapisywanych w aucie i zgadzał się ze wskazaniami
licznika.
Auto do zobaczenia na terenie Gdyni, ewentualnie w Ełku lub
na trasie Gdynia - Ełk. Zapraszam na jazdę próbną.

Support Ukraine