2001' BMW Seria 5
Zgłoś do moderacji!Oceń to!Dodaj do zakładek
12,000złOpublikowano 5 listopada 2018ID: SCJH1p
Skończone
6 lat temu
Information from the owner
Wiek: 17 lat
Przebieg: 241000 km
Skrzynia biegów: Manualna
Zewnętrzne: Światła przeciwmgielne
Bezpieczeństwo: ABS, Czujniki parkowania
Elektronika: Bluetooth, Odtwarzacz CD, Zintegrowany telefon
Komentarze sprzedawcy na temat 2001' BMW Seria 5
Witam.
Na sprzedaż posiadane przeze mnie od września 2015 roku BMW serii 5 E39 525i z początku 2001 roku w pięknym kolorze Topasblau Metallic. Silnik 2,5L rzędowa szóstka M54B25, 192 konie na podwójnym VANOS w połączeniu z manualną skrzynią Getrag.
Import prywatnie z UK, auto w pełni opłacone i zarejestrowane w Polsce.
Badania techniczne ważne do 23.04.2019. OC ważne do 23.11.2018.
Auto mocno doinwestowane, bardzo pewnie się prowadzi i technicznie jest bez większych bolączek.
Z wyposażenia dodatkowego: kierownica multifunkcja z tempomatem, tylne poduszki boczne, alarm, lusterko wewnętrzne fotochrom, smoker package (niepalone w aucie), podłokietnik, PDC przód + tył, przeciwmgielne, radio BMW Business ze zmieniarką CD w bagażniku, wykończenie drewnem + jasna skóra.
Przez 3 lata przejechane 20.000km, aktualny przebieg 241,000 km.
Silnik w lutym 2018 roku wygenerował 188 koni (192 fabryka) przy PB95 na hamowni, z niesprawnym przepływomierzem (sic!).
Przez 3 lata w moich rękach zrobione:
03/2016 - Wymiana kompletu sprzęgła LUK za wyjątkiem koła dwumasowego
06/2016 - Tarcze i klocki hamulcowe przód Brembo oraz Ferodo
11/2016 - Regeneracja alternatora w Bosch Service
03/2017 - Regeneracja lamp (kompletna) oraz wymiana kloszy na nowe
07/2017 - Czyszczenie odmy, wymiana przewodów gumowych, 6 świec high power oraz fajek Bosch, wymiana o-ring'a czujnika wałka wydechowego, uszczelka pod pokrywą zaworów ori
11/2017 - Regeneracja sterownika ABS 001
02/2018 - Remont generalny zawieszenia - w samych częściach około 2500zł (tylko i wyłącznie Bilstein, LEMFÖRDER, Febi), pomiar mocy na hamowni (wykres mam do wglądu)
04/2018 - Wymiana niesprawnego przepływomierza na używany oryginał VDO Siemens
09/2018 - Naprawy blacharskie oraz prace lakiernicze (zero szpachli), usunięcie i zabezpieczenie ognisk korozji, łącznie koszt ok. 2000zł - mam zdjęcia sprzed prac
Dodatkowo wymieniałem takie pierdółki, jak uchwyty na kubki (tak, działają!), spryskiwacze szyby z grzaniem, panel środkowy z roletą, panel climatronic (stan dramatyczny starego), wężyki chłodnicy z nowymi zaciskami i śrubami odpowietrzającymi, zbiornik płynu chłodniczego oraz płynu wspomagania, niesprawne czujniki PDC w kolor z VIN, oryginalne oprawki postojówek Hella, spojler przedniego zderzaka i rzeczy typowo eksploatacyjne, czyli olej 5W40 Motul X-CESS 8100, płyn chłodniczy FEBI 01089, pióra Valeo VM203, dywaniki beżowe importowane z UK (rarytas) itd. itp.
Auto nie jest w idealnym stanie, ale zdecydowanie warte uwagi... Jest parę pierdół do ogarnięcia o których chętnie opowiem osobom faktycznie zainteresowanym zakupem. Według prowadzonego spisu wydatków włącznie z zakupem, rejestracją i naprawami auto "pochłonęło jak studnia" około 23 tysięcy złotych więc szanujmy swój czas. Za bezcen nie oddam, mimo że kierownica ze złej strony :)
Moim (nie)obiektywnym zdaniem dobry kandydat na przekładkę.
Auto normalnie przechodzi przeglądy, ostatnio zrobione w ASO Dieselgate'a bez stęknięcia, jeszcze koloru auta pozazdrościli ;)
VIN: WBADT32030BF59733
Sprzedaję na ori felgach z zimówkami (2015 rok, zapas full wymiar w bagażniku) widocznych na foto i ori radio Business C43.
Nie dogaduje się co do ceny "na telefon".
Auto do obejrzenia w Warszawie (Praga-Południe), jazda na fotelu pasażera.
Dla poważnie zainteresowanych więcej info telefonicznie lub mailowo.