2006' Citroen C4 Picasso
Zgłoś do moderacji!Oceń to!Dodaj do zakładek
12,900złOpublikowano 16 grudnia 2018ID: ASeObM
Skończone
5 lat, 11 miesięcy temu
Information from the owner
Wiek: 12 lat
Przebieg: 250700 km
Skrzynia biegów: Manualna
Wnętrze: Klimatyzacja
Zewnętrzne: Bagażnik
Komentarze sprzedawcy na temat 2006' Citroen C4 Picasso
Czytasz na temat auta sprzedawanego przez pasjonata
marki Citroen/Peugeot - auto to było przygotowywane dla siebie w
najdrobniejszych szczegółach, dużym nakładem pracy i kosztów.
Samochód sprzedaję tylko i wyłącznie dlatego, że zmieniają się
przepisy odnośnie rejestracji aut zabytkowych i by móc
zarejestrować swój drugi fracuski stary samochód, muszę ten
sprzedać (potrzeba funduszy). Tak więc: Citroen C4, produkcja 2006,
silnik 1,6 HDI moc 90 KM, skrzynia ręczna 5-biegów, sprzęgło bez
dwumasy, turbina ze stałą geometrią, seryjny brak filtra FAP. Nie
więcej niż 700 km temu samochód przeszedł dużą inwestyję, na
którą się składało:
1. wymiana kompletnego rozrządu tj. rolki + pasek,
pompa wody + płyn, usczelniacze wałka rozrządu, wymieniony oring
pompy oleju oraz usunięte sitko rurki doprowadzającej olej do
turbiny (w każdym silniku HDi powinno się obie te operacje zrobić
!). Przebieg oryginalny 250.700 km
2. wymiana rolki alternatora
3. wymiana przednich sworzni wachacza, dróżków i
końcówek kierowniczych + ustawienie zbiezności
4. założony komplet 4 opon wielosezonowych Dębica
Navigator 195/65/15 (gwarancja 5 lat)
5. kompletny remont hamulców przód/tył tj. nowe
tarcze i klocki przód, nowe tarcze z łożyskami i klocki tył,
czyszczenie wszystkich zacisków, wymiana płynu hamulcowego
6. zmienione wszystkie oleje - silnik 5w30, skrzynia
biegów 75w80, kierownica Total Fluide DA
7. zmienione wszystkie filtry - oleju, powietrza,
paliwa, kabina
8. 20.000 km temu wymienione kompletne sprzęgło oraz
końcowy tłumik wydechu, nabicie klimatyzacji
9. opłaty - OC do 10.03.2019, przegląd 03.02.2019
10. samochód w pełni bezwypadkowy ! Posiada na
wyposażeniu felgi aluminiowe, klimatyzacja manualna, kierownica i
mieszek biegów naturalna skóra perforowana, w pełni sprawny
mechanizm ogrzewania, komplet dywaników i mata welurowa bagażnik na
lato (na zdjęciach) oraz nowe dywaniki gumowe oryginalne + mata
bagaznika na zimę
MINUSY:
1. do wymiany sa tylne amortyzatory, zwłaszcza prawy,
który już zaczyna postukiwać
2. rysa na zderzaku przednim z prawej strony przy samym
dole (spotkanie z zamarzniętą zaspą sniegu na parkingu), nie widac
na zdjęciach, ale jest :)
Wraz z autem jest komplet dokumentów polskich (auto z
krajowego salonu) oraz faktur za w/w naprawy, 2 oryginalne kluczyki
wraz z kartą kodową. Co w dzisiejszych czasach ważne, przed kupnem
samochód sprawdzony został w rejestrze aut zastawionych i
obciążonych prawnie – wszystko w jak najlepszym porządku. Cena
dość wysoka na tle konkurencji, ale samochód gotowy do jazdy na
kolejne lata bez tracenia pieniędzy, nerów i czasu. Zgadzam się na
kontrole stanu auta w dowolnym warsztacie NA KOSZT KUPUJĄCEGO. Dla
osoby obeznanej w temacie cena podlega negocjacji. Dziękuję.