Komentarze sprzedawcy na temat 2003' Citroen Xsara Picasso
Rocznik: 2003 3 drzwiowy
Benzyna... ...i , dosyć nowa instalacja, nowa generacja, wymienione filtry.
Instalacja LPG powoduje, że ten samochód jako VTR (VTR oznacza zwiększoną moc przy niewielkim zwiększeniu spalania) ma bardzo dobre osiągi i niski koszt na kilometr nawet (!) uwzględniając w tym koszty serwisowania instalacji i ponad półtorakrotnie droższy przegląd. Jest to absolutny atut tego samochodu.
Dodaję do auta końcówki do ładowania gazu w innych krajach europy.
To powoduje, że tanim kosztem i utrzymując pożądny poziom europejski z wynikami tego auta, drogi całej Europy stoją otworem.
Nie będę ukrywał, że samochód został kupiony przez Mamę, która użytkowała przez 9.5 roku (zrobiła ok 95 000km po mieście w 95%), a następnie przekazała mi, od tego czasu auto zrobiło przez 5,5 roku niecałe 60 000km poza miastem, głównie na wyjazdach w Alpy i podróżach (90% drogi w trasie, 10% po mieście).
Podróżuje się dobrze i wygodnie.
Spalanie: Benzyna: 7-9,5L w ruchu miejskim (zależnie od wielu czynników), 5,7-10L w trasie (zależnie od wielu czynników). Średnio 37,5zł za 100km (choć trochę zależne od cen benzyny).
LPG 8,5-11L w ruchu miejskim 8-12L w trasie. Średnio
(choć trochę zależne od cen gazu).
W krajach zachodnich benzyna i LPG jest droższy - w Austrii czy Niemczech 32zł za 100km na LPG a 52zł za 100km na benzynie.
ZALETĄ jest, ze gazu wchodzi 35L a benzyny chyba z 50L, na LPG można średnio przejechać tym samochodem 350km a na benzynie ponad 500km, co powoduje, że można daleko pojechać bez konieczności tankowania.
POLECAM.
Auto naprawdę ma mały przebieg, ok 155 000km, co jest udokumentowane, ma przegląd aktualny, jest po wymianie zawieszenia, tarcz i klocków, regeneracji rozrusznika, ma nowe świece, wymieniony olej, i wszystkie filtry w tym do powietrza i LPG. Ponadto ma nowiutką pompę paliwową (akurat 2 tygodnie temu poprzednia zaczęła gorzej chodzić - jest teraz nowa.
DOKŁADAM (po 1 sezonie) i ma też (2 sezon jeżdżone).