Zgłoś do moderacji!Oceń to!Dodaj do zakładek

1995' Ford Escort

2,200zł
1995' Ford Escort photo #1
1995' Ford Escort photo #2
2 zdjęcia
Skończone
7 lat temu
Wiek: 22 lata
Przebieg: 283000 km
Pojemność: 1800 cm3
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna
Kolor nadwozia: Srebrny
Wnętrze: Regulowane pedały, Chłodzone fotele, Wspomaganie kierownicy
Zewnętrzne: Alufelgi, Progi, Pakiet holowniczy
Elektronika: Odtwarzacz CD, MP3 Port

Ford Escort Mk7

Data produkcji: 05.01.1995r.

Silnik: 1.8 Diesel

Moc: 60 KM

Przebieg: 283000 km

Kolor: Srebrny - Moondust Silver (Metallic)

VIN: VS6AXXWPAASC38479

Wyposażenie:

- 1x airbag

- 2x elektryczne szyby

- Funkcja automatycznego domykania szyb, po zamknięciu samochodu

- Autoalarm

- Wspomaganie kierownicy

- Centralny zamek

- Skórzana tapicerka

- Fotele od usportowionej wersji (m.in. lepiej profilowana i trzymająca cześć łopatkowa)

- Profilowana, trójramienna kierownica od Fiesty / Pumy. Unikat!

- Aluminiowo-„skórzana” gałka zmiany biegów

- Oryginalne białe zegary

- Oryginalny pakiet RS (Progi, dokładki zderzaka, lotka)

- Ozdobna końcówka wydechu

- Założony tylny zderzak od wersji benzynowej i przesunięty lekko wydech

- Oryginalne Alufelgi Ford RS7 15”

- Koła zimowe – felgi stalowe 13”

- Radio JVC-KD631 (USB, SD, CD, MP3, AUX przód+tył, pilot)

- 6 głośników (2 oryginalne + 2 tweetery w przednich drzwiach i 2
trójdrożne obok tylnej półki – zamontowane w fabrycznym miejscu)

- Hak holowniczy wbity w dowód

- Owiewki przy przednich szybach

- Chromowane klamki z wersji Ghia

- Aluminiowe nakładki na pedały Niken

- Ozdobne listwy ochronne przednich progów Niken

- Klapa bagażnika z 3-cim światłem STOP od nowszej wersji

- Przednia szyba z paskiem przeciwsłonecznym

- Akumulator z 2014r

Przegląd do 21.05.2017r. OC do 07.08.2017r.

Dodaję także kilka części:

- Lotkę firmy Zender

- Obudowa nawiewu pasażera od wersji z airbagiem

- Kierownicę wraz z poduszką

- Nowy olej Orlen!

- Pendrive 8GB Esperanza

Samochód pali około 7-8l/100km.

Auto w jednych rękach od 2001r! Przez ten czas Ford spisywał się
całkowicie bezawaryjnie. Nie było ani jednej sytuacji, w której auto by
zostało unieruchomione. Po części to również zasługa prostej mechaniki,
pancernej dieslowskiej jednostki 1.8 i braku awaryjnej elektroniki.
Samochód został sprowadzony z Francji w 2001r. i w tym samym roku,
bezpośrednio po sprowadzeniu zakupiony od osoby, która przywiozła auto
do Polski. Jestem pierwszym właścicielem w Polsce.

W aucie w ciągu tych 15 lat wiele rzeczy się zmieniło. Pierwszymi
modyfikacjami było dołożenie autoalarmu i haka holowniczego. (Auto nie
było używane do ciągnięcia przyczep. Hak został użyty dosłownie 3 razy
do przewozu rowerów na bagażniku rowerowym doczepianym do haka).

Następne poważniejsze modyfikacje nastąpiły dopiero po 2012r:

– wymiana foteli i kanapy na profilowany skórzany komplet od wersji 3
drzwiowej. (przednie fotele na siedziskach miały rozdarcia na szwach.
Naprawa została przeprowadzona w profesjonalnej firmie zajmującej się
tapicerstwem samochodowym)

- wymiana tylnej klapy na nowszą wersje z 3-cim światłem STOP i
oryginalnie zamontowaną lotką RS (stara klapa miała sporą korozję i
wymiana była skuteczniejszym sposobem żeby się jej pozbyć na dłuższy
czas)

- Wymiana tylnych prawych drzwi. Poprzednie były pogięte w wyniku
drobnej kolizji. Tutaj 3 zdjęcia auta z 2012r. na których są widoczne
wgniecione drzwi:

- Wymiana przedniej szyby na Pilkington z pasem przeciwsłonecznym

- Wymieniony kompletny wydech

Więcej zdjęć auta tutaj: 0p
Pełną treść ogłoszenia wysyłam po kontakcie na maila. (limit znaków na gumtree.pl)

Cena do negocjacji

Support Ukraine