1986' Jeep Wrangler
Zgłoś do moderacji!Oceń to!Dodaj do zakładek
33,500złOpublikowano 26 października 2024ID: xW7uAZ
Information from the owner
Wiek: 38 lat
Przebieg: 186000 km
Pojemność: 2800 cm3
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna
Kolor nadwozia: Czarny
Wnętrze: Chłodzone fotele
Zewnętrzne: Nowe opony, Pakiet holowniczy
Komentarze sprzedawcy na temat 1986' Jeep Wrangler
Dziś wystawiam do sprzedaży jeepa którego posiadam od 17 lat. Samochód używany sporadycznie, w ciągu 17 lat przejechał może kilka tysięcy kilometrów. Regularnie odpalany i jeżdżony po placu aby zachować sprawność układów.Spód samochodu w bardzo ładnym stanie, silnik pracuje cicho.Samochód przebudowany w latach 2006/2007 przez nieistniejący już profesjonalny warsztat Cartech 4x4 w Poznaniu.Podwozie i napęd to kompletny Nissan Patrol GR60, nadwozie i wnętrze czarny Jeep Wrangler YJ. Nie ma tu żadnych samoróbek części, wszystko pasuje od nissana patrola gr60 2,8td w wersji krótkiej, więc jest szeroki dostęp do tanich części zamiennych. Silnik oryginalny nissan 2,8 td, wbity w dowód rejestracyjny i kartę pojazdu.Film z samochodem;https://www.youtube.com/watch?v=pQHPcPGHQKEWięcej zdjęć:https://www.flickr.com/photos/25240474@N04/Samochód nie brał udziału w rajdach ekstremalnych, traktowany turystycznie. Nie jest to żadna zmota, wygląda jak Wrangler YJ a nie jak glebogryzarka.DODATKOWE WYPOSAŻENIE:- blokada przednia ARB,- wbudowany kompresor ARB High Output do szybkiego pompowania kół (z chowanym długim wężem),- zawieszenie australijskiej firmy Old Man Emu,- beadlocki Staun (umożliwiają jazdę z bardzo niskim ciśnieniem, np. po grzęzawiskach),- przygotowany do zabudowy wyciągarki - zainstalowane zdalne sterowanie (na pilota) WARN,- zawory do pompowania Staun do szybkiego pompowania do z góry ustalonego ciśnienia (oczywiście regulowane),- sprzęgiełka SUPERWINCH,- opony Fedima 33x12 - wzór SIMEX,- kubełkowe fotele Recaro, czarne,- elektryczne, wyłączane z kabiny wentylatory, dokładam też mechaniczny wentylator,- hak holowniczy,- poszerzenia nadkoli (z tworzywa wzmacnianego włóknem, a nie wycinane z pasa transmisyjnego),- siedzenia tylne składane na boki (wtedy cała paka jest wolna),- paka wyłożona blachą aluminiową ryflowaną,- dach twardy, zdejmowany,- dokładam, jeśli znajdę, hak szczękowy NATO, i hi-lift (oryginalny, nie chińczyk).Koszt zmian i wyposażenia dodatkowego wyniósł około połowy ceny auta.Więcej zdjęć na maila. Możliwa zamiana.