Silnik 1.8, 105 KM benzyna (ja lałem wyłącznie 98) spalanie po mieście ok 10l/100km. 5 biegowa skrzynia manualna. 3 właściciel w Polsce Przegląd ważny do 08.04.2020 OC ważne do 28.03.2020 Tani samochód który mimo swojego wieku prowadzi się całkiem nieźle. Odpala od pierwszego strzału. Zalany olejem półsyntetycznym. Zero wycieków, nie bierze oleju. Blacharsko tak jak widać na zdjęciach. Nie jest idealnie ale jest 28 lat w metryce ;) Kupiłem go w takim stanie na początku 2018r i nie przybyło mu nic nowego. Nie robiłem blacharki bo nie miałem na to czasu. Samochód służył mi do komunikacji między domem a pracą. Auto stoi na letnich gumach które przejeździły 1,5 sezonu (Zeetex). W cenie auta (bez negocjacji) dorzucam zimowe gumy po jednym sezonie (Nexen) oraz radio z cd plus głośniki blaupunkt (do samodzielnego zamontowania, istniejące nagłośnienie przeniosłem do nowego auta i nie mam obecnie czasu niestety na instalacje oferowanego nagłośnienia) i jakieś gwizdki zamontowane w przednim podszybiu.
Cena do rozsądnej negocjacji. Zrobione w 2019: - Wymiana oleju i filtru - remont instalacji hamulcowej - wymiana skorodowanych odcinków przewodów hamulcowych na nowe miedziane - wymiana tylnych zacisków hamulcowych + klocki - wymiana klocki+tarcze przód - wymiana łączników drążka stabilizatora - tył - wymiana gum przegubów - wymiana akumulatora Do zrobienia: - Wahacze przód (luzy na tulejach) - trzeba zrobić, auto trochę "myszkuje" przodem przy dodawaniu gazu podczas dynamicznej jazdy - zamek centralny nie działa prawidłowo przy zamykaniu, podejrzewam któryś siłownik w drzwiach do wymiany - Przy zwiększonej wilgotności po uruchomieniu auta tylna wycieraczka sama pracuje przez ok minute a później się wyłącza i działa już normalnie - coś "stuka" z tyłu przy jeździe - po wciśnięciu hamulca stukanie ustaje - być może krzywa tylna tarcza, albo luźny klocek - nie wiem. - ręczny nie trzyma - do regulacji Gdybym nie odbierał telefonu proszę o sms lub e-mail, na pewno oddzwonię.