Olej z chłodnic olejowych oraz z silnika Motul V300 Chrono 10W40
Olej w skrzyni biegów Motul Gear 300 75W90
Olej w dyferencjale Motul Gear 300 LS 75W90
Filtr kabinowy
Krzyżak układu kierowniczego
Sprężarka, chłodnica, pasek klimatyzacji oraz nabicie nowego odczynu
Akumulator
Korekta lakieru
Silnik po rewizji, docierany na V300 Chrono 10W40. Czas 0-100km/h 6.2s, jedna z najszybszych rx-8 na ogłoszeniach. Kompresja po przejechanych 5000km rotor 1: 7.3,7.0.7.0, rotor 2: 6.7.6.8.6.8, przy tej kompresji z szybkim rozrusznikiem pali na ułamek sekundy. Został wykonany:
- porting
- zwiększone ciśnienie oleju
- strojenie
- procedura startu
- flat shift
- podwyższona prędkość obrotowa wiatraków na chłodnicy przy niższych nastawach temperatur. Przełożyło się na średnio 10 stopni niższą temperaturę płynu chłodniczego.
Bolączki:
Parująca przednia prawa lampa
Tylna klapa do ponownego lakierowania
Rdza na tylnych nadkolach
Progi są w porządku, podnosi się za nie, zostały oczyszczone z powierzchownej rdzy i zakonserwowane, do środka został wlany wosk.
Mazda po za wypisanymi bolączkami przygotowana do sezonu. Za dopłatą body rocket bunny oraz felgi oz ultraleggera hlt 19", miałem robić projekt lecz z racji powrotu mojej miłości rx-8 polift w wersji r3 podjąłem decyzje sprzedaży przedlifta. Przegląd ważny do kwiecień 2023r, ubezpieczenie ważne do kwiecień 2023r.