2000' Opel Vectra
Zgłoś do moderacji!Oceń to!Dodaj do zakładek
5,500złOpublikowano 8 lutego 2019
Zaktualizowano 8 lutego 2019ID: oO5vwM
Skończone
5 lat, 10 miesięcy temu
Information from the owner
Wiek: 19 lat
Przebieg: 291000 km
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna
Wnętrze: Lusterka elektryczne
Zewnętrzne: Alufelgi
Komentarze sprzedawcy na temat 2000' Opel Vectra
Witam, mam do sprzedania Opla Vectrę B liftback 1.6 16V LPG z 2000r.
Auto ma na wyposażeniu m.in.:
-klimatyzację (nabita i czyszczona w okolicach wakacji 2018)
-elektryczne szyby przód
-wspomaganie kierownicy
-elektryczne regulowane i podgrzewane lusterka
-podłokietnik przód + tył
-hak.
OC i przegląd do stycznia 2020, LPG i hak wbite w dowód rejestracyjny, mam kartę pojazdu oraz papiery od gazu.
Niedługo po zakupie wymienione były świeco na jednoelektrodowe Denso TT pod LPG, filtr paliwa, linka ręcznego, szczęki tył. Amortyzatory i sprężyny zostały wymienione na zestaw Irmscher pochodzące z wersji kombi (mam w razie czego seryjne zawieszenie, ale o tym później). Filtr powietrza został wymieniony na K&N RE-0820 + izolacja termiczna, regenerowany był wkład stacyjki, przy około 275 000 przebiegu została odświeżona instalacja gazowa- nowa listwa wtryskowa, nowy reduktor oraz przewody gazowe od reduktora do listwy, filtr fazy lotnej Czaja FL-03 (ciekłej mam nowy na zapas, bo w nowym reduktorze już był) + regulacja oczywiście. Później termostat Vernet cały z obudową, olej Valvoline Maxlife z filtrem oleju wymieniony koło 280 400, filtr kabinowy na węglowy, tuleje stabilizatora przedniego. Zregenerowany był rozrusznik (niestety jak auto stało miesiąc u mechanika to nie miał czasu wymienić płynu hamulcowego- 2 buteleczki czekają grzecznie w bagażniku...), wymieniony zawór EGR na Magneti Marelli, większość żarówek została profilaktycznie wymieniona. Koło 288 000 nowy filtr fazy lotnej gazu i przednie łączniki stabilizatora, przy 290 000 wymieniony olej (Valvoline Maxlife 5w-40) z filtrem oleju Bosch, świece zapłonowe Denso TT oraz nowe tylne tarcze hamulcowe + regulacja ręcznego. Przy 291 000 nowa listwa zapłonowa Delphi + wymiana filtra fazy ciekłej LPG + regulacja.
Auto jest mocno doinwestowane, pali niecałe 8 L / 100 km (bez różnicy, czy benzyna, czy gaz). To jest już 2-ga moja VB, wcześniej miałem 2.0 DI, niestety diesel okazał się mało ekonomiczny i awaryjny. Kilka innych VB widziałem i śmiem twierdzić, że ciężko znaleźć równie dobrze zachowany egzemplarz w tej cenie. Mam koła zimowe do niej i masę części zamiennych (praktycznie całe zawieszenie- amortyzatory i sprężyny, 4+6 tulejek wahaczy TRW/Lemforder/Ruville, sworznie Delphi, końcówki drążków kierowniczych Meyle, klocki hamulcowe przód LPR + tył TRW + inne części, za długo by wymieniać ;)
Wychodząc na przeciw negocjatorom, proponuję kilka wariantów. Za 5500 auto na kołach zimowych bez filtra K&N (do niego dopłata 200), za 300 dorzucam alufelgi, a za 500 masę części zamiennych, które mogą (ale nie muszą) się kiedyś przydać (polecam przyjechać po nie jakimś dużym kombi lub busem). Auto jest do obejrzenia w Choroniu, ewentualnie Częstochowa (do dogadania, tam dojeżdżam nią do pracy). Jeśli kogoś w ogóle interesuje powód sprzedaży- chcę kupić RWD: BMW lub Omegę.
Oprócz zdjęć Vectry załączam zrzut ekranu z ogłoszenia, zanim ją kupiłem.
Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego Art. 556 ' § 2 oraz art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego. Sprzedający nie odpowiada za błędy lub nieaktualność ogłoszenia.
Wszelkie informację dotyczące stanu pojazdu, wyposażenia, ostatecznej ceny oraz jego wad i braków uzgadniane i omawiane są indywidualnie w trakcje oględzin auta.
Niniejsze ogłoszenie nie stanowi oferty i nie może stanowić podstawy do dochodzenia roszczeń.