Oferenci zobowiązani są zapoznać
się przed złożeniem oferty z warunkami sprzedaży zawartymi w
regulaminie sprzedaży. Umowa
sprzedaży zawarta zostanie w terminie i miejscu wskazanym
w pisemnym zawiadomieniu syndyka wysłanym do oferenta, który wygrał
przetarg, po dokonaniu zapłaty całej ceny przelewem na rachunek
bankowy prowadzony dla masy upadłości. Wydanie
pojazdu nastąpi w Świebodzinie.
Złożenie ofert ma nastąpić w
terminie do dnia 21 grudnia 2020 r.
w biurze syndyka ul.
Królowej Korony Polskiej 24 lok. 102, 70-486 Szczecin do godziny
15.00. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem
„Sprzedaż ruchomości, V GUp 102/20”.
Informacje na temat pojazdu można
uzyskać pod numerem telefonu 509525408 od poniedziałku do piątku w
godzinach od 9.00 do 15.00.