2000' Skoda Octavia
Zgłoś do moderacji!Oceń to!Dodaj do zakładek
6,200złOpublikowano 25 czerwca 2019ID: KqtuWp
Skończone
5 lat, 4 miesiące temu
Information from the owner
Wiek: 19 lat
Przebieg: 409500 km
Skrzynia biegów: Manualna
Wnętrze: Klimatyzacja, Lusterka elektryczne
Zewnętrzne: Progi
Komentarze sprzedawcy na temat 2000' Skoda Octavia
Skoda Octavia I 2000 1,9 TDi 90KM, przebieg 409,5 tyś. km.
OC do 19.10.2019 (pod warunkiem wpłaty drugiej składki w
kwocie 460 zł OC może być ważne do 17.05.2020), świeżo po przeglądzie (ważny do
12.06.2020). Również świeżo po wymianie filtrów i oleju (patrz szczegółowe opisy wymian na dole). W aucie
jest sprawna i nabita klimatyzacja, podgrzewane i elektrycznie sterowane lusterka,
wszystkie szyby są sterowane elektrycznie (wszystkie działają).
Zaskoczę Państwa swoją ofertą, bo wreszcie ktoś sprzedaję auto, które nie zważając na swój wiek dobrze jedzie. Czasami takie się trafiają, i to jest właśnie ten przypadek. Jak powinno jechać prosto, to tak robi, jak się chcę skręcać (o dziwo!) robi to z gracją międzynarodowego uznania baleryny. Ma to auto niektóre problemy i potrzebowałoby trochę uwagi i pieszczot, ale czy jest ktokolwiek (czy cokolwiek) tego nie potrzebujący?
Auto w moim posiadaniu z lipca 2014 roku, czyli 5 lat, zakupione z przebiegiem 264 tyś. km, z przyjemnością najeździłem nim 145 tys. km.
W aucie wszystko dobrze działa i proszę nie wierzyć mi na słowo, tylko sprawdzić samemu :-)
Kluczowym mankamentem auta jest potrzeba poprawek lakierniczych, lub chociażby zabezpieczenia kilku narażonych miejsc przed rdzą: tylny prawy błotnik (wgniecenie po wjechaniu innego auta osobowego), nadkole przednie lewe, ewentualnie progi.
Auto nie dymiło przy zakupie 5 lat temu i wciąż bardzo cieszy brakiem jakiegokolwiek koloru spalin. W samochodzie działa praktycznie wszystko, naprawy robione na bieżąco i przy pierwszym objawie niesprawności, dla siebie, gdyż nie planowano jego sprzedaży minimum jeszcze przez kilka lat. Ciągła jazda z maluchem również zobowiązuje, dlatego auto nie zawiodło w ciągu tych 5 lat użytkowania.
Spalanie w mieście 6-7 litrów (w zależności od stylu jazdy i włączonej-wyłączonej klimatyzacji), w trasie 5-5,5 litrów, wielokrotnie w trasie w spokojnym trybie jazdy spalanie schodziło mocno poniżej 5 litrów, taki to jest silnik.
Ważniejsze wymiany w ostatnim czasie:
2019.04 (407 tys. km): hamulce tył: szczęki hamulcowe Bosch, cylinderki hamulcowe Cifam, linki hamulca postojowego, kompletna wymiana zestawów mocujących szczęki hamulcowe; wymiana oleju i filtrów: oleju, powietrza, kabinowy.
2019.04 (405 tys. km): czujnik ciśnienia oleju.
2018.12 (401 tys. km): termostat Gates (TH11287G1).
2018.10 (398 tys. km): sprężyny przód Kayaba (RC1703), mocowanie (łożyskowanie) korpusu osi Swag (30 93 1547), zwiększono prześwit auta o 2 cm (tulejki aluminiowe nad przednimi amortyzatorami i aluminiowe podkładki pod tylne sprężyny).
2018.08 (396 tys. km): szyba czołowa (pękła z powodu niefortunnej naprawy trapezu wycieraczek przez mechanika, posiadam zdjęcia pęknięcia oraz mogę dać namiar na tego „fachowca” z ul. Białołęckiej, przez którego koszt remontu mechanizmu wycieraczek wzrósł ze 150 do 550 zł).
2018.07 (395 tys. km): wentylator chłodnicy Thermotec (D8W007TT), tarcze hamulcowe przód Bosch (0 986 479 R68).
2018.06 (390 tys. km): amortyzatory przód Monroe (G16264), łożyska mocowania amortyzatora SWAG (30540001), odboje amortyzatora SWAG (30918365), osłony amortyzatora SWAG (30600038).
2017.12 (380 tys. km): sprzęgło komplet z kołem jednomasowym Valeo (826317).
2017.02 (356 tys. km): komplet rozrządu Gates, pompa wody.
W 2016-2017 latach wymieniono również chłodnicę i wentylator klimatyzacji.
Auto można sprawdzić w Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców (CEPiK): nr rejestracyjny WY4361W, VIN TMBCG21U612445029, pierwsza rejestracja 28.12.2000.