2018' Skoda Octavia Combi
Zgłoś do moderacji!Oceń to!Dodaj do zakładek
85,950złOpublikowano 22 lipca 2024ID: OBI65b
Skończone
5 miesięcy temu
Information from the owner
Nadwozie: Wagon
Wiek: 6 lat
Przebieg: 93200 km
Pojemność: 1984 cm3
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Kolor nadwozia: Czarny
Zewnętrzne: Pakiet holowniczy
Bezpieczeństwo: System kontroli trakcji
Komentarze sprzedawcy na temat 2018' Skoda Octavia Combi
W skrócie:Pomimo ceny wyższej, niż przeciętny kupujący jest w stanie zaakceptować, mogę śmiało powiedzieć, że ten samochód jest, i jego stan jest prawdopodobnie lepszy, niż większości używanych RS'ów na rynku.Sprzedaję bezwypadkową, NIEZWYKLE zadbaną poliftową Octavię RS Combi 2.0 Turbo benzyna w wersji ze skrzynią manualną 6 biegową, z małym przebiegiem, po 12 serwisach w ASO.To naprawdę ciekawa sztuka - będziesz zaskoczony, jak przyjemnie i łatwo jeździ to auto.I jak zadbany może być używany samochód tego typu.Dobre pochodzenie widać - nadwozie lśni, jest równe i proste, a wnętrze nadal ładnie pachnie.Także wszystkie mechanizmy pracują cicho i delikatnie.Wiadomo - niski przebieg, mądra eksploatacja i dbałość serwisowa muszą mieć wpływ na stan auta.TO JEST NAPRAWDĘ DOBRY SAMOCHÓD!Zapraszam.W szczegółach:Na sprzedaż moja Skoda Octavia Combi RS 2.0 Turbo benzyna 230KM lift 2018rok Euro6.To auto zakupiłem z odległego zachodu Niemiec - powiat Kleve - do granicy z Holandią kilkanaście kilometrów.Szczerze powiedziawszy pojechałem po BMW 340i, niestety jego stan był na tyle niesatysfakcjonujący, że z zakupu zrezygnowałem.Na tego RS natknąłem się przypadkiem - i jak go ujrzałem, zakochałem się natychmiast.Naprawdę zaskoczyło mnie, jak niewiele jest śladów użytkowania.Szczerze powiedziawszy stan tego pojazdu jest zbliżony do stanu pojazdu rocznego, nie spodziewałem się, że auto w tak szybkiej wersji (przecież to RS, czyli napęd GTI), może mieć tyle szczęścia i trafić na takiego dbalucha.Wiadomo, właściciel właścicielowi nierówny, ale naprawdę fajnie kupić mocne i świeże auto od pierwszego właściciela, który swoje auto zwyczajnie szanował.Auto jest bezwypadkowe, zadbane, czuć że było eksploatowane na dłuższych dystansach i nadal ładnie pachnie - i jest to rzecz, której nie da się kupić za żadne pieniądze.Przebieg 93.200 kmHistoria serwisowa ASO:26.02.2019 9.950 km20.09.2019 25.290 km10.12.2020 41.539 km15.01.2021 43.378 km25.06.2021 46.806 km12.10.2021 52.452 km08.07.2022 64.146 km14.10.2022 68.542 km14.10.2022 68.567 km04.01.2023 71.924 km28.01.2023 72.568 km01.06.2023 77.901 km11.10.2023 85.213 km07.11.2023 86.198 kmNiemieckie badanie techniczne TÜV NORD ważne jeszcze długo.Są trzy kluczyki typu scyzoryk z trzema brelokami dodatkowego immobilisera, są dwa kluczyki do wypinania haka, jest etui z pełną dokumentacją serwisową.Na wszystko są wpisy w elektronicznej i papierowej książce serwisowej, posiadam też kopie zleceń serwisowych oraz potwierdzenia wykonanych przeglądów.O wyposażeniu trudno pisać, bo jest naprawdę dobre.Jako że wyposażenia fabrycznego jest 5 stron, to może spis z dekodowania ASO wyślę na maila, lub podyktuję przez telefon.Starałem się wszystkie opcje zaznaczyć w parametrach ogłoszenia.W każdym bądź razie jest to Skoda Octavia RS 2.0 Turbo benzyna 230KM kombi w manualu 6b, z elektroniczną blokadą dyferencjału (XDS) i dynamicznym wspomaganiem trakcji, z panoramą dachową, z oryginalnym alarmem, z kamerą cofania, z tapicerką materiałową połączoną z alkantarą, nadwozie jest w kolorze czarnym metalicznym specjalnym o kodzie LF9R (BLACK MAGIC MET).No i dla miłośników rowerów jest oryginalny wypinany hak holowniczy...Fajne jest też to, że cała konfiguracja i wyposażanie jest w specyfikacji producenta.Czyli pełen fabryczny oryginał, bez żadnego tuningu - nawet dywaniki i dodatkowa mata bagażnika (jest dwustronna - z jednej strony elegancki welur, z drugiej ochronna guma) - wszystko oryginalne.W tej chwili ten RS nie wymaga żadnej inwestycji, wszystko jest w porządku. Pewnie najbliższy wydatek to zakup nowych opon zimowych, które otrzymałem, ale ze względu na zużycie oddałem je do recyklingu. Skoda stoi na czterech równych i nieponiszczonych oponach letnich Falken FK510 (Made in Japan), na których to auto świetnie się prowadzi.Numer VIN z miłą chęcią podam telefonicznie.Po dopasowaniu terminu zgadzam się, a nawet zachęcam do sprawdzenia mojego auta w stacji autoryzowanej lub przez wyspecjalizowanego w marce specjalistę.Jeśli szukasz bardzo zadbanego i pachnącego samochodu w wyjątkowej wersji - dobrze trafiłeś.Jeśli szukasz wyłącznie niskiej ceny, lub nie rozumiesz, że w życiu nic nie ma za darmo, a należyty stan pojazdu ma dla Ciebie drugorzędne znaczenie - raczej NIE JEST to oferta dla Ciebie.Oczekuję telefonów od osób zainteresowanych, które zdają sobie sprawę z tego, że takie sztuki rzadko wystawiane są na sprzedaż bezpośrednio.Mam 51 lat, jestem właścicielem firmy IT.Samochód jest mój, nie jestem handlarzem.Sprzedaję niemal po kosztach, bo jednak zbyt długo jeździłem autem ze skrzynią automatyczną i skrzynia manualna mi jednak przeszkadza.Na ten czas rozważam zamianę na taką samą wersję w automacie, inne propozycje mnie nie interesują.Warunkiem jest oczywiście podobny stan pojazdu i stopień zadbania, uczciwe pochodzenie, bezwypadkowość i pewna historia.Cena 85.950 zł.W tej chwili auto nie jest jeszcze zarejestrowane w PL, natomiast jest już wyrejestrowane w DE i posiadam pełen komplet dokumentów, więc rejestracja u nas może być wykonana natychmiast (w każdy dzień roboczy).Oczywiście cena transakcyjna zawiera już zapłatę akcyzy, oraz koszt badania technicznego, który zostanie wykonany na życzenie kupującego.Umowa kupna - sprzedaży.Kontakt wyłącznie telefoniczny w godz. 8 - 22.Jeśli nie odbiorę lub mam zajęte, napisz SMS - oddzwonię.Auto gotowe do jazdy od zaraz, można na nim polegać i z uśmiechem jechać w każdą, nawet najdłuższą trasę natychmiast, na wakacje w odległe miejsca Europy także.Zatankowane, umyte i posprzątane czeka na Ciebie w naszym garażu.Przyjedziesz, dotkniesz, zrozumiesz, zakochasz się... Będziesz zaskoczony stanem tego RS.Zapraszam, warto, będziesz zaskoczony jaka to fajna sztuka.Wielkopolska, 64-320 Buk, przy autostradzie A2, pierwszy zjazd za Poznaniem w kierunku zachodnim.