Zgłoś do moderacji!Oceń to!Dodaj do zakładek

2001' Subaru Impreza

12,555zł
2001' Subaru Impreza photo #1
2001' Subaru Impreza photo #2
2 zdjęcia
Skończone
6 lat, 10 miesięcy temu
Wiek: 16 lat
Przebieg: 244500 km
Pojemność: 2000 cm3
Skrzynia biegów: Manualna
Wnętrze: Wspomaganie kierownicy
Zewnętrzne: Alufelgi
Bezpieczeństwo: ABS

"Oddam kierownicę spod znaku plejad w dobre ręce!!!"
Sprzedam moje niezawodne Subaru lub zamienię na większe Subaru (Legacy lub Outback).
Jestem w posiadaniu tego modelu od 4 lat (kupiony z przebiegiem 167 tys. km), wcześniej (rok 2008) równie sympatyczny właściciel z osiedla obok sprowadził go z Luksemburga w bardzo dobrym stanie przy przebiegu oryginalnym 124 tys. Obecnie ma przebieg 244,5 tys. i ciągle rośnie…
Serce (silnik) dynamiczne o mocy 125 KM typu BOXER ładnie brzmi i ma się wyśmienicie!
Samochód, wszystko na to wskazuje, że BEZWYPADKOWY z oryginalnym przebiegiem!
Już w Polsce założona została instalacja gazowa w renomowanym serwisie STAG, gdzie do dziś jest przeglądana i pozostaje w świetnej kondycji. Spalanie gazu w okolicach 12 litrów/100 km, poza miastem schodzi do 10, a w krakowskich korkach powyżej 12. Na benzynie pali „ciut” mniej. Jazda na gazie bez odczuwalnej różnicy w porównaniu z benzyną! /tankuję tylko na Shell/
OSTATNIE ISTOTNE INWESTYCJE:
Styczeń 2016 (przy 217 tys. km) – wymiana kompletnego rozrządu wraz z pompą wody
Luty 2016 (przy 219 tys. km) – wymiana chłodnicy wraz z płynem, klocki hamulcowe (tył) i przewody zapłonowe
Październik 2016 (przy 233 tys. km) – regeneracja sprzęgła wiskotycznego z wymianą oleju w skrzyni (gwarancja 3 lata bez limitu km) i rozrusznika („odpala na dotyk”) oraz wyrównanie zaworów
Luty 2017 (przy 239 tys. km) – wymiana kompletnego sprzęgła (nowy-oryginał) oraz klocków hamulcowych (przód)
/OLEJ Valvoline VR1 10W60 + filtry (wszystkie!) + świece NGK i inne płyny = wymieniane na bieżąco zgodnie z książką serwisową!/
KOLEJNE INWESTYCJE-propozycja:
Napełnienie klimatyzacji na nowy sezon (uciekł czynnik – do wymiany skraplacz),
Poprawki na nadkolach (tył) – już były robione, ale problem powraca, znany w tych modelach… poza tym brak rdzy!
Pęknięcie na zderzaku (tył-zdjęcie) mnie nie przeszkadza, a wystarczy dać do spawania plastiku.
Samochód dobrze wyposażony jak przystało na japońca z tamtych lat: pełna elektryka, wspomaganie, 2xpoduszka, centralny z kluczyka (2x), ABS, Hill Holder – wspomaganie przy ruszaniu, reduktor – biegi terenowe, radio i alufelgi 16” oryginalne (+komplet opon na zimę NOKIAN), napęd stały Symmetrical AWD w pełni sprawny (znany z Subaru i doceniany).
W razie wszelkich pytań zapraszam do kontaktu telefonicznego lub mailowego.
Błażej, 793-160-520, bw12@op.pl

Support Ukraine