Zgłoś do moderacji!Oceń to!Dodaj do zakładek

2012' Volkswagen Passat

43,000zł
2012' Volkswagen Passat photo #1
2012' Volkswagen Passat photo #2
2012' Volkswagen Passat photo #3
2012' Volkswagen Passat photo #4
2012' Volkswagen Passat photo #5
2012' Volkswagen Passat photo #6
6 zdjęć
Nadwozie: Sedan
Wiek: 12 lat
Przebieg: 240254 km
Pojemność: 1968 cm3
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Automatyczna
Wnętrze: Chłodzone fotele, Tempomat, Lusterka elektryczne
Zewnętrzne: Nowe opony
Bezpieczeństwo: Czujniki parkowania
Elektronika: Tylna kamera

Na sprzedaż Passat B7 Highline w wersji sedan. W 2019 roku wykupiony z firmy w której pracowałem, dalej użytkowany prywatnie.
Silnik 2.0 TDI CFGB, 170 KM, połączony z automatyczną skrzynią biegów DSG ("mokra" skrzynia, 6 biegów).
Regularnie serwisowany, oleje i filtry wymieniane co 10-15 tys. km, olej w skrzyni biegów wymieniany co 50-60 tys. km.
Auto ma dołożony hak (demontowany), zintegrowany z komputerem auta (tj. auto wykrywa podłączenie do instalacji haka i np. dostosowuje działanie tylnych czujników parkowania).
Radio zostało wymienione na radio z systemem Android (8GB ram, sprawnie działa), w pełni obsługuje sterowanie z kierownicy oraz informacje z samochodu (np. wyświetlanie informacji climatronic, otwartych drzwi, czujników parkowania, system głośnomówiący, obraz z kamery cofania). Radio posiada swój modem i slot na kartę sim (4G/LTE), więc może działać autonomicznie, jak np. smartfon z systemem android - można zainstalować dowolne aplikacje multimedialne (np. Spotify) czy preferowane aplikacje z mapami (google maps, Waze, TomTom itd.). Ewentualnie można udostępniać internet ze swojego smartfona.
W tym roku w styczniu przy przebiegu ~234200km:
- został wymieniony zawór EGR
- został wyczyszczony filtr DPF
- został wymieniony czujnik położenia wału
- został wykonany serwis olejowy/filtrowy (w tym filtr oleju)
Dodatkowo w lutym została wymieniona szyba czołowa (uszkodzenie kamieniem na trasie, wymiana z dedykowanego ubezpieczenia na szyby).
Auto miało kilka delikatnych szkód przypominających parkingowe - wszystkie były naprawiane z ubezpieczenia w warsztacie Auto Blak (autoryzowany serwis blacharsko-lakierniczy VW), jednak żadna z nich nie była poważna - zwykłe lekkie obcierki np. lewego/prawego przodu; w zeszłym roku wymieniony tylny zderzak (auto w korku lekko najechało na tył).
Z ważniejszych poprzednich wymian/napraw części eksploatacyjnych:
- w 2023 roku regenerowany alternator, wymienione termostaty
- w 2022 roku wymieniony akumulator, tarcze+klocki z tyłu, regenerowane wtryski, wymienione amortyzatory z przodu
- w 2021 roku wymienione koło dwumasowe, klocki+tarcze z przodu
- w 2020 roku wymienione tylne amortyzatory
- w 2020 roku wymieniona chłodnica (jakieś mikrouszkodzenie i nieszczelność)
- w 2019 roku po zakupie został wymieniony rozrząd
Auto jest wyposażone m.in. w:
- częściowo elektrycznie sterowany fotel kierowcy
- podgrzewane przednie fotele
- reflektory bi-ksenonowe z doświetlaniem zakrętów (światła lekko "skręcają" wraz z ruchem kierownicy)
- statyczne doświetlanie zakrętów
- światła do jazdy dziennej LED
- hak (odpinany)
- czujniki cofania z przodu i z tyłu
- kamera cofania
- climatronic 2 strefowy
- "bezkluczykowy" dostęp (otwieranie/zamykanie auta) oraz odpalanie auta z przycisku
- podgrzewane lusterka boczne
- automatycznie przyciemniane lusterko wsteczne oraz boczne kierowcy
- tempomat
- składanie foteli z bagażnika
- auto-hold (automatyczne "przytrzymanie" hamulca, pomocne w korkach lub przy podjazdach pod górę)
Do auta są dodatkowo opony zimowe (Bridgestone Blizzak LM005, zakupione pod koniec 2020 roku).
Niewielkie ślady korozji na przednich zderzakach przy progach.
Zainteresowanych zapraszam do kontaktu.
Auto można obejrzeć w Warszawie na Targówku (okolice galerii handlowej przy ul. Głębockiej).

Support Ukraine