Samochód zakupiony w polskim ASO. Użytkowany przez właściciela firmy IT, głównie w trasach autostradowych (Wrocław-Warszawa, Wrocław-Zielona Góra). Przed zakupem (2019), serwisowany w VW ASO, następnie z uwagi na wygasłą już gwarancję w renomowanym, sieciowym warsztacie.
Silnik pracuje równo, nie daje oznak nadmiernej eksploatacji, a dwulitrowy uturbiony diesel spięty z automatyczną skrzynią DSG pozwala osiągnąć spalanie w trybie autostradowym nieprzekraczające 5.5 L / 100 km.
Zachowany w dobrym stanie zewnętrznym (odpryski na masce po autostradowych wycieczkach, pęknięty lakier na tylnym zderzaku) i bardzo dobrym wewnętrznym — zawsze na bieżąco sprzątany oraz myty na myjni bezdotykowej. Konfiguracja wnętrza to fotele ergoComfort skóra i alcantara w kolorze brązowym, podobnie jak deska rozdzielcza czy boczki drzwi. Z brązowym wnętrzem doskonale grają drewniane dekory.
Wyposażony w między innymi, aktywny tempomat, wielofunkcyjną kierownicę z łopatkami, trzystrefową klimatyzację, podgrzewane fotele przednie, 4 elektryczne szyby, elektryczne (2) i fotochromatyczne (3) lusterka, system multimediów z możliwością połączenia Apple CarPlay i Android Auto, wbudowaną nawigację i wirtualny kokpit.
Samochód można obejrzeć w Zielonej Górze, po wcześniejszym umówieniu się. W związku z nagłym wyjazdem telefon odbiera mój znajomy, który bezpośrednio poinstruuje dalej w kwestii sprzedaży oraz udzieli informacji na temat pojazdu.
HISTORIA SERWISOWA:
11.2019
- serwis olejowy; wymiana filtrów — oleju, kabiny, powietrza, paliwa
- wymiana oleju w skrzyni biegów DSG
- wymiana świec żarowych
- wymiana klocków hamulcowych
09.2020
- serwis olejowy; wymiana filtrów — oleju, kabiny, powietrza, paliwa
- wymiana rozrządu — kompletna
03.2021
- serwis olejowy; wymiana filtrów — oleju, kabiny, powietrza, paliwa
06.2021
- wymiana akumulatora
08.2021
- serwis olejowy; wymiana filtrów — oleju, kabiny, powietrza, paliwa
- wymiana tarcz hamulcowych i klocków przednich
- wymiana tulei wahacza
- wymiana amortyzatora tylnego