Zgłoś do moderacji!Oceń to!Dodaj do zakładek

2009' Volvo S80 Executive

43,800zł
2009' Volvo S80 Executive photo #1
2009' Volvo S80 Executive photo #2
2009' Volvo S80 Executive photo #3
2009' Volvo S80 Executive photo #4
2009' Volvo S80 Executive photo #5
2009' Volvo S80 Executive photo #6
6 zdjęć
Skończone
1 rok, 11 miesięcy temu
Nadwozie: Sedan
Wiek: 13 lat
Przebieg: 249000 km
Pojemność: 4414 cm3
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Kolor nadwozia: Srebrny
Wnętrze: Klimatyzacja, Chłodzone fotele, Tempomat, Lusterka elektryczne, Wspomaganie kierownicy
Zewnętrzne: Alufelgi, Światła przeciwmgielne, Panoramiczny dach
Bezpieczeństwo: ABS, Czujniki parkowania, Poduszka powietrzna kierowcy, System kontroli trakcji
Elektronika: Zmieniarki CD, Odtwarzacz DVD, MP3 Port, Komputer pokładowy

Dzień dobry,

Do sprzedania mam samochód marki Volvo S80.

Auto z 2009 roku (zarejestrowany po raz pierwszy w 2010) z jednostką napędową 4.4 V8 o mocy 315 koni mechanicznych, połączony z klasyczną, bezawaryjną, automatyczną skrzynią biegów oraz napędem AWD. Takie połączenie bardzo dobrze sobie radzi z masą auta.

Auto pochodzi z USA, gdzie do 2021 roku miało 1 właściciela i było na bieżąco serwisowane w ASO. Ostatni udokumentowany przegląd w Volvo był przy przebiegu 242100 km.

Auto jest bogato wyposażone m.in. w:

- skórzaną, czarną, tapicerkę, z podgrzewanymi, wentylowanymi i wyposażonymi w funkcję masażu fotelami przednimi,

- podgrzewane fotele tylne,

- elektryczne fotele przednie z pamięcią fotela kierowcy,

- asystent martwego pola (BLIS)

- reflektory xenonowe, skrętne ze spryskiwaczami reflektorów,

- szyberdach,

- nagłośnienie Dynaudio,

- system bezkluczykowego dostępu do auta,

- tempomat,

- fotochromatyczne lusterko wsteczne,

- dodatkowe elementy charakterystyczne dla wersji Executive - dodatkowy zegarek na desce, drewnianą kierownicę.

Naprawy które były konieczne, przeprowadziłem:

- wymiana manszet przegubu,

- weryfikacja i wymiana łożyska koła przedniego

- wymiana opon na nowe wielosezonowe,

oraz wyeliminowałem typowe dla V8 przy tym przebiegu:

- wycieki spod obu pokryw zaworów,

- zweryfikowanie i wymiana uszczelniacza wału,

- weryfikacja i wymiana odmy silnika,

- weryfikacja i wymiana świec zapłonowych

- przegląd filtrowo-olejowy.

Zapraszam do kontaktu, gdybym nie odbierał, bardzo proszę o wiadomość, na pewno oddzwonię.

Support Ukraine