2006' Volvo V50 2.4I Summum
Zgłoś do moderacji!Oceń to!Dodaj do zakładek
18,900złOpublikowano 14 lipca 2024ID: XfdqQW
Skończone
3 miesiące, 4 tygodnie temu
Information from the owner
Nadwozie: Wagon
Wiek: 18 lat
Przebieg: 230000 km
Pojemność: 2435 cm3
Skrzynia biegów: Manualna
Kolor nadwozia: Srebrny
Wnętrze: Chłodzone fotele
Komentarze sprzedawcy na temat 2006' Volvo V50 2.4I Summum
Witam.Mam do sprzedania Volvo V50 w wersji wyposażenia SUMMUM z pancernym i niezawodnym silnikiem 2.4i o mocy 170 ps.Pojazd wyposażony jest między innymi w:4x elektryczne szybyKilmatyzację automatyczną, dwustrefowąFabryczną nawigacjęNagłośnienie High PerformanceSkórzaną tapicerkęPodgrzewane fotele przednieElektrycznie regulowany fotel kierowcy z pamięciąElektryczne lusterkaMulit medialna kierownicaTempomatCzujnik deszczuCzujniki cofania PDCDwa kluczykiOd siebie dodałem cały, oryginalny, zewnętrzny pakiet stylistyczny R-Design,kompromisowy zestaw zawieszenia, który poprawia, oprócz wyglądu,prowadzenie i niewiele traci się na komforcie jazdy, czyli sportowe amortyzatory KONI STR.T połączone ze sprężynami H&R obniżające samochód o 35mm.Tylne lampy zostały przyciemnione folią do lamp ORACAL, oraz oklejone zostały przednie lampy przeciwmgłowe na żółto, oryginalne fordowskie na prawie nowych oponach Falken Azenis 225/45, grill od S40, czarne lampy przednie.Samochód posiadam od roku 2018r i zawsze starałem się utrzymać go w dobrej kondycji mechanicznej jak i wizualnej.W tym czasie wymieniłem, naprawiłem wiele rzeczy:Olej wymieniany co roku,przy rocznych przebiegach na poziomie 5000-6000 tyś km/rok,olej Motul 8100 5w30 ECO-nergyNowy oryginalny alternator 01.2022Półosie, lewa i prawa 04.2023Komplet poduszek silnika 09.2023Kompletny rozrząd 02.2021 przy przebiegu 219 tyśKlocki przód,oryginał ford 10.2020Klocki tył,oryginał ford 06.2022Olej w skrzyni biegów 08.2021Auto, jak widać na zdjęciach prezentuje się bardzo dobrze jak i środek, który mimo wieku auta, zachował się w bardzo dobrym stanie dzięki środkom do pielęgnacji skóry, które używałem.Na karoserii brak jakichkolwiek oznak korozji!Samochód jednak cierpi na parę niedomagań takich jak:-„Brzęcząca” plecionka wydechu na zimnym silniku;-Mimo wymiany półosiek,poduszek silnika i śrub przegubów, na te od XC90, występuje głuchy stuk,wrzucając 1 bieg lub wsteczny po dłuższej jeździe,jest to podobno luz na mechanizmie różnicowym, który często występuje nawet w nowszych modelach Volvo,jakaś wada fabryczna;-Po dłuższej jeździe,przy lekko skręconych kołach, przy ruszaniu coś zapiszczy w lewym kole.Objaw pojawił się po wymianie klocków.Możliwe że to pierdoła, prosta do naprawy.-Auto miało malowany lewy tylny błotnik (takiego już kupiłem), podobno, jak twierdził sprzedający, był przerysowany.-Na prawym tynlym błotniku, tuż nad zderzakiem, jest mała wgniotka, która także już była podczas zakupu samochodu-Za mojej „kadencji” miałem stłuczkę na parkingu pod sklepem, niegroźną, wgniecione drzwi pasażera i przedni prawy błotnik. Wszystko wymienione i poskładane na oryginalnych częściach. Dla zainteresowanych posiadam zdjęcia do wglądu,jak wyglądały uszkodzenia.Piszę to wszystko, bo chcę być uczciwy wobec kupujących i nie mam nic do ukrycia jeśli chodzi o stan samochodu. Osoby zainteresowane proszę, aby wzięły pod uwagę wiek samochodu,który wynosi 18 lat i dlatego tym którzy szukają auta z salonu z góry dziękuje,szanujmy swój czas.W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt telefoniczny lub sms-owy.Nie dopowiadam na wiadomości z Whats-Upa.Pozdrawiam