Z przykrością wystawiam na sprzedaż mojego niezawodnego kompana podróży, BMW R1150GS z 2000roku. Sprzedaję, ponieważ jest czas i możliwość na zmianę na coś nowszego i o innym charakterze. Jeżeli nie znajdzie się chętny - nie będę płakać i zrobie na nim kolejne 50k.
Motocykl jest technicznie w stanie idealnym, posiada pełną historię serwisową od momentu jego zakupu: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1DazODSPFa4a4hm0t9q2llj8lBjwTx8jTQ9uc5rHxu6Q/edit?usp=sharing Serwisy proste(oleje, modyfikacje) wykonywałem sam, a bardziej zaawansowane tematy (sprzęgło, kardan) oddawałem do znanego, forumowego mechanika Docenta z Bydgoszczy. W ciągu ostatniego roku wymienione sprzęgło na nowe, oleje w całym motocyklu, doinwestowane w stalowy oplot itp. Wszystko wypisane w dokumencie wyżej. Przebieg 94k i rośnie, motocykl jest w ciągłym użytku (świeżo wróciłem ze Słowacji).
Jeżeli chodzi o stan wizualny - określam go jako dobry. Ciężko znaleźć GS'a lśniącego nowością, bo te motocykle poprostu mają jeździć, a mniej wyglądać. U mnie: dwa małe wgnioty na baku (z jednym kupiłem, drugi po przechyleniu w garażu) i rysa na dziobie (do zamalowania). Motocykl jest ciągle jeżdżony :)
Od zakupu zrobiłem na nim 50 000km, głównie na trasach. Byłem 3 razy na Bałkanach(Albania, Macedonia, Chorwacja, Serbia, Węgry), kraje Bałtyckie (Estonia, Litwa, Łotwa), dużo kręcenia nad polskie morze i w góry. Akcje terenowe wyłącznie na lekkich szutrach, jak dobrze pójdzie raz do roku. Wiem o nim wszystko i mogę dać gwarancję na jego niezawodność.
Do motocykla dodaje zestaw kurfów bocznych BMW oraz kufer centralny. Ponadto zainstalowane dodatki: - stalowy oplot hamulców przód/tył - tempomat - halogeny dalekosiężne o mocy do 2x120W (obecnie 2x50W) - ładowarka samochodowa przy kierownicy - gmole - podgrzewane manetki (oryginalne BMW) - deflektor - felgi szprychowe - filtr paliwa na zewnątrz (szybsza wymiana) - wymienione obszycie kanapy - wyrzucony katalizator (-20kg)
Najbliższe inwestycje: - opona tył (nie zmieniam, ponieważ nowy nabywca może będzie chciał ją dopasować pod swój charakter jazdy. Obecnie przód i tył mam Metzelera Tourance) - olej silnikowy + w skrzyni (koszt do 200zł, standardowa wymiana na koniec sezonu)