Egzemplarz napędzany niezawodnym silnikiem 1,8 TDDI 90 km.
Samochód pewny, w posiadaniu naszej rodzimy (najpierw ojca, potem moim) od 16 miesiąca po pierwszej rejestracji w Niemczech (wówczas 30 tyś przebiegu, dziś 284 tyś z groszami). Sprowadzony przez nas prywatnie, bez pośredników, komisów - miał uszkodzony prawy bok.
Auto w pełni sprawne, cały swój żywot serwisowane na oryginalnych częściach (motorcraft, bosch itp). Od zawsze tankowany ON klasy premium (w 95% paliwem Statoil/Circle K).
W zdecydowanej większości użytkowany w cyklu podmiejskim/na trasach.
Bardzo oszczędny - zużycie w cyklu mieszanym 5-5,5 l/100km. Na trasie, przy oszczędnej jeździe schodzi zdecydowanie poniżej 5l.
W ubiegłym roku, przy 270 tyś wymieniony rozrząd.
Do samochodu 2 komplety opon wraz z felgami stalowymi.
Wyposażenie:
4 x airbag
Klima manualna (w pełni sprawna, serwisowana rok temu,a swoją efektywnością zawstydza większość bardziej współczesnych modeli)
Elektryczne szyby przód i tył
Elektryczne i ogrzewane lusterka
ABS
Dodatkowa blokada zapłony robiona pod konkretny egzemplarz
Relingi dachowe
Instalacja pod hak
Radio wbudowane (cd sprawny, Fm wymaga wymiany anteny która złamała się w myjni automatycznej).
Znanym mankamentem modelu jest gnijąca karoseria. Ten egzemplarz przeszedł kompleksowaą renowację w tym zakresie w roku 2015- wymienione progi, tylne nadkola, 2 sztuki drzwi, pełna konserwacja. Później "mieszkał" w garażu więc problem w dużym stopniu sam się rozwiązał.
Jako, że auto ma swoje lata to oczywiście posiada normalne ślady użytkowania.
Jednakże przy utrzymaniu dobrego standardu obsługi może posłużyć nowemu włąścicielowi jeszcze dobrych parę lat.
Przegląd techniczny do 04. 2019r. OC do 05. 2019r.