1997' Honda Civic photo #1

1997' Honda Civic

Report This Ad!Rate This!Bookmark This
10,000zł
Published 23 June 2017ID: f4sTJV
Expired
7 years, 3 months ago

Information from the owner

Age: 20 years
Mileage: 180000 km
Transmission: Manual
Interior: Power Mirrors
Exterior: New Tires
Electronics: Trip/Mileage Computer

Seller's comments about 1997' Honda Civic

Honda Civic rocznik 1996 typ EK3 z silnikiem D15Z6. Auto było w
rękach jednego właściciela od czerwca 2015 roku, zakupione z
przebiegiem 176 519km.



W momencie zakupu auto było seryjnym EK3 w bardzo dobrym stanie
technicznym i wadami blacharsko-lakierniczymi (korozja na tylnych
błotnikach, zmatowiały lakier, porysowana szyba czołowa). Honda została
odbudowana blacharsko, wstawiona została nowa szyba i całość została
pomalowana w Airpaint Wrocław na kolor jasnego, niemetalicznego błękitu.
Lakierowanie odbyło się na zdemontowanych szybach bez wyjmowania
silnika. Całość prac od razu po zakupie auta.

Posiadam zdjęcia na dowód wykonanych prac i stanu auta przed nimi.



Modyfikacje przeprowadzone w aucie:



1. Silnik (czerwiec 2016).



Wałek + klawiatura z D16Y8, wtryski z D16Z6, przerobiony komputer P28,
dolot od Fawora, regulowane kółko rozrządu, nowy pasek. Całość zalana
Motulem 5W30 i wystrojona w Merfiebay Poznań. Auto nie było hamowane,
ale jest duży przyrost mocy względem seryjnych 114 koni. Łączny koszt
2000 PLN.



Silnik jeżdżony na oleju (Motul 5W30)



2. Skrzynia (kwiecień 2016).



Złożona hybrydowa skrzynia - 3 i 4 bieg z CRXa, przełożenie główne Fd
4.4, fabryczna długa piątka. Komplet nowych łożysk i uszczelniaczy,
skrzynia zalana olejem Honda MTF. Przy okazji założone zostało nowe
sprzęgło Exedy. Założony short-shifter (dokładam seryjny drążek). Koszt
całości 1940 PLN.



3. Wydech (marzec 2016).



Kolektor 4-2-1, przelot na dwóch tłumikach, końcowy Proex z nierdzewki.
Średnica przelotu 2,5 cala, wydech przygotowany pod montaż kompresora.
Dość głośny - można jeździć jak jest i jest fajnie, można zmienić na
mniejszą średnice albo założyć kompresor, który wyciszy całość. Koszt
1000 PLN.



4. Hamulce i koła (październik 2015)



Kompletna regeneracja (w tym lakierowanie) zacisków w serwisie Wiater
Wrocław (560 PLN). Przód nowe tarcze (Brembo) i klocki (Ferodo), tył
swap z bębnów na tarcze + nowe tarcze (Brembo) i klocki (Ferodo). Swap
tylnych wahaczy z ich odświeżeniem i założeniem poliuretanowych dużych
tulei. W pełni zregenerowana 18cal pompa hamulcowa z ATR. Fabryczne
felgi Rover/MG (z lat, gdy bazowały na Hondzie) wyprostowane i
pomalowane proszkowo w Latex Wrocław do tego nowe opony Hankook Ventus
V12 Evo2 w rozmiarze 205/45ZR16. Same felgi + opony kosztowały łącznie
3200 PLN. Koszt całości dużo (dużo) większy...



5. Środek



Nowo obszyta skórą kierownica z Hondy HR-V, aluminiowa gałka lewarka
skrzyni - poza tym schludnie utrzymana seria. Fabryczne radio jest i
nawet gra.



6. Karoseria.



Odbudowa blacharsko-lakiernicza (6000 PLN), od nowa przyciemnione tylne
szyby, światła dzienne Philips Daylight Guide (ponad 550 PLN), lampy
przód i lusterka USDM, dokładka zderzaka, siatkowy grill (dokładam
oryginalny w kolorze nadwozia). Lakier zabezpieczony ceramiką w
PerfectCar Wrocław (700 PLN), podwozie i profile zabezpieczone w ASK
Serwis (1100 PLN). Zarówno na ceramikę, jak i na podwozie przysługuje
odświeżenie za niewielką opłatą.



W auto włożone wiele czasu i serca - rzecz jasna również masa pieniędzy,
całość prac doliczając wartość zakupionego auta przekracza sumę 22000
PLN. Wiele włożonych części to miesiące poszukiwań i masa zrobionych
kilometrów.



W razie pytań i wątpliwości proszę o kontakt pod numerem telefonu 531 - wyświetl numer -

Auto można obejrzeć codziennie w okolicach Kobierzyc, około 20 KM od WROCŁAWIA.



Możliwość pozostawienia innego samochodu w rozliczeniu, z dopłatą w obydwie strony.

Rozpatrzę każdą propozycję, niczego nie przekreślam ani też nie stawiam z góry.



Zdjęcia nie oddają uroku tego samochodu, przyjedź - zobacz a nie pożałujesz.

Support Ukraine