1998' Jeep
Report This Ad!Rate This!Bookmark This
33,333złPublished 15 April 2020ID: xWiijN
Expired
4 years, 7 months ago
Information from the owner
Age: 22 years
Mileage: 199500 km
Fuel: LPG
Transmission: Automatic
Interior: Air Conditioning
Exterior: New Tires
Safety: Antilock Brakes
Seller's comments about 1998' Jeep
(więcej zdjęć na innym portalu na litere o :) )
Jeepa kupiłem OSOBIŚCIE w Szwajcarii gdzie pracowałem, od normalnego faceta - mechanika, który prowadził swój warsztat.
Produkcja europejska (AUSTRIA, brak problemów z przerabianiem świateł jak w wersjach z USA), VIN czysty, wersja 5.9, fabryczna (nie jakaś polska przeróbka z 5.2 polegająca na zmianie grilla :)).
Pełen oryginał, bezwypadkowy, wszystkie emblematy na swoim miejscu.
Samochód mam pół roku, ale potrzebuję parę złotych na nowe kwalifikacje zawodowe dlatego sprzedaje.
Auto jest moją własnością, nie zajmuję się handlem :) jest opłacony, ma aktualne badania techniczne, jest ubezpieczony (na cały rok OC + NNW do polowy pazdziernika 2020 - koszt dla ciekawych 690zł na cały rok)) i zarejestrowany w Polsce. Nic nie jest motane i przerabiane, radio też jest oryginalne z kodem fabrycznym. Do auta mam książkę serwisową.
różne plusy:
- karoseria trzyma się kupy, ma normalne ślady użytkowania 22 letniego pojazdu
- NIE MA LPG
- mechanika sucha bez wycieków
- nowy wąż wspomagania i płyn wspomagania
- bardzo ładny środek (pełna skóra nie imitacja)
- nowe wycieraczki
- działająca klimatyzacja
- nowe dywaniki gumowe Dunlop
- nowy katalizator Magnaflow 99036
- nowy tłumik Magnaflow 11256
- nowy płyn hamulcowy
- nowy płyn chłodniczy
- nowe lampy przednie
- nowe świece i przewody WN
- Nowe hamulce przednie (tarcze, klocki)
- nowe hamulce tylne (tarcze, klocki)
- nowy pasek osprzętu + rolk
- oleje w skrzyni, reduktorze, mostach nie wymagają zmiany.
- dorzucone 2 dodatkowe relingi dachowe, które przydają się w tego typu samochodzie
- opony niezłe z dużym bieżnikiem
- nie świecą się żadne checki, kontrolki od ABS itp
- auto garażowane
- Hak wbity w dowód
Skrzynia dobrze przerzuca biegi, silnik super, mosty ciche. Motor chodzi jak szatan i z nowym wydechem tworzy prawdziwą muzykę. Najbliższy serwis olejowy (silnik) dopiero przy 210 tyś km, skrzynia za 20 tyś km.
Na spodzie zobaczysz normalny stan auta z tych lat, trochę rdzy głownie mosty, drążki, sprężyny, wahacze, hak itp. Nie ma jednak dziur w podłodze ani podłużnicach. No przynajmniej ja, mój mechanik i diagnosta robiący przegląd w PL nie widzieliśmy. Na jednym progu od góry widać odrobinę rdzy. Nie jest pudrowane dwiema puszkami baranka :) Zawieszenie jest starawe, ale bez luzów. Maska przednia trochę sfatygowana, drzwi kierowcy mają jeden bąbel, udało mi się kupić i dodaje w cenie i maskę (od tej wersji z oryginalnymi wlotami) i drzwi w kolorze.
Bardzo dobra baza, w którą warto wkładać swoje pieniądze i czas :) To są ostatnie dobre jeepy z lat 90. Im nowsze tym gorsze, aż do dzisiejszych czasów, gdzie mamy jakość fiata i w USA każdy odradza zakup jeepa... Auto wkrótce z powodzeniem można rejestrować na zabytek. Nie jest to ideał tylko zwykły samochód w przyzwoitym stanie. Tzw. ideały można kupić w polskich komisach :) prawdziwe ideały istnieją w Szwajcarii za kwoty ok 150 tys w górę o czym się przekonałem.
Poniżej są 2 kiepskie filmiki prezentujące bardziej wydech niż samochód:
https://youtu.be/3GKBxOYzwps
https://youtu.be/5wI2z1PqRMc
Szukałem go ponad 3 miesiące będąc na miejscu w Szwajcarii i wybrałem go spośród wielu innych ZJ.
Po położeniu na stół w.w kwoty w gotówce możliwa jest nawet jazda próbna. Inaczej nie urządzam jazd, ponieważ szanuję swój czas. Nikogo do zakupu nie przymuszam :)