Report This Ad!Rate This!Bookmark This

2000' Mercedes-Benz Klasa E

4,000zł
2000' Mercedes-Benz Klasa E photo #1
Expired
3 years, 7 months ago
Age: 20 years
Mileage: 279000 km
Transmission: Automatic
Interior: Air Conditioning, Cruise Control, Power Mirrors
Exterior: Fog lamps, Splash guards
Safety: Antilock Brakes, Traction Control
Electronics: AM/FM Radio, CD Player, Integrated Phone, Trip/Mileage Computer

Sprzedam
mojego Mercedesa E240 z silnikiem benzynowym 2.6 V6 170KM, M112.914
W moim
posiadaniu od ponad dwóch lat.
Rok produkcji 2000, rok modelowy 2001. Bardzo bogate wyposażenie, wersja Avantgarde. Stan licznika 279.000 km. Samochód jest w ciągłej eksploatacji. Silnik 50.000 km przejeździł na gazie, ale zaraz po zakupie wymontowałem instalację. Serwis olejowy (olej i filtr) 10 miesięcy temu. Wymienione także kilka miesięcy temu filtr kabinowy i powietrza. Wymiana oleju w skrzyni biegów ok. 50.000 km temu. Sporo wymienionych części. Ważne OC, świeży przegląd do 09.2021.
Wyposażenie:
- 5-biegowa automatyczna skrzynia biegów (722.696)
- klimatyzacja manualna dwustrefowa
- ogrzewanie automatyczne dwustrefowe (Heizmatik)
- czujnik deszczu
- reflektory ksenonowe
- 4 elektryczne szyby
- elektryczne i podgrzewane lusterka
- komputer pokładowy
- tempomat
- podgrzewane siedzenia kierowcy i pasażera
- skórzana tapicerka
- klimatyzowany schowek w podłokietniku
- ESP
- ABS
- kontrola trakcji
- 6 poduszek powietrznych
- system multimedialny Comand z dużym wyświetlaczem:
-- radio CD (FM, AM, LW) z napędem CD (napęd CD nie działa)
-- nawigacja
-- telefon z komórką Nokia 6150 i systemem głośnomówiącym
- kierownica multifunkcyjna
- reflektory przeciwmgielne
- częściowo elektryczna regulacja foteli (wysokość i kąt nachylenia oparcia elektrycznie, odległość od kierownicy i kąt nachylenia siedziska ręcznie)
- dwa komplety kół na oryginalnych felgach Mercedesa (komplet 15 cali i drugi komplet 16 cali)
- lusterka fotochromatyczne (zewnętrzne od kierowcy i wewnętrzne, nie ściemnia się to zewnętrzne od kierowcy)
- fabryczny hak wypinany pionowo Westfalia z gniazdem 13-pinowym (trzeba dokupić kulę haka)
Stan samochodu oceniam jako dobry, ale nie idealny - dlatego cena jest odpowiednio niższa, niż podobnych modeli opisywanych przez swoich właścicieli jako bardzo dobre. Poniżej opis stanu technicznego i wizualnego pojazdu, żeby kupujący wiedział jeszcze przed zakupem, co trzeba lub można w nim zrobić. Żadna z poniżej opisanych rzeczy nie ogranicza użyteczności czy możliwości zaliczenia przeglądu.
Wnętrze: Niewielkie ślady użytkowania, ogólnie prezentuje się dobrze. Plastiki wyglądają dobrze, natomiast po skórach zużycie widać bardziej, niemniej jednak też są w dobrym stanie i nie mają pęknięć. Wnętrze jest czyste i nie było w nim palone.
Z zewnątrz: Samochód wymaga kilku poprawek blacharsko-lakierniczych - kilka niewielkich miejsc z rdzą + lakier w okolicy przednich słupków.
Od strony technicznej: Drgania na biegu D przy wciśniętym hamulcu (od ok. 40 stopni, zanikają po rozgrzaniu silnika do 80 stopni) - najprawdopodobniej zużyte poduszki silnika. Po dłuższej jeździe na trasie w sterowniku zapisuje się błąd katalizatora - zapala się kontrolka silnika. Jednak samochód NIE przechodzi w tryb awaryjny i poza świecącą kontrolką nic się nie dzieje. Po kilku cyklach jazdy kontrolka gaśnie, ewentualnie można ją skasować komputerem. Nie działa klimatyzacja.
Wymienione części:
- przednie błotniki
- klapa bagażnika
- prawy reflektor
- przepływomierz
- pompa paliwa
- rura dolotowa
- cały układ hamulca postojowego
- tarcze hamulcowe
- wycieraczka przednia
- chłodnica i płyn chłodniczy
- tłumik środkowy
Podana cena jest do negocjacji.

Support Ukraine