Peugeot 406 1.8 rocznik 1999, sprowadzony z Holandii w 2007 r. Przegląd do czerwca 2020.
Zalety:
- Dobrze się prowadzi
- Bardzo komfortowy, świetnie się sprawuje w długiej trasie
- Niska awaryjność, szczególnie jak na swój wiek
- Jeździłem nim zawsze oszczędnie i nie katowałem
- Ogromny bagażnik w którym można wozić rowery a nawet napompować materac i spać
- Mało pali
- Sprawna instalacja LPG z Holandii
- Hak z działającą elektryką
- Wymienione resory
- Nowe tarcze hamulcowe
- Pełna dokumentacja
- Relingi dachowe
- Czujnik parkowania tylny
- Radio z wejściem AUX, USB i SD
- Elektrycznie regulowane lusterka
- Elektrycznie regulowane światła
- Klimatyzacja automatyczna sprawna i odgrzybiona (chociaż nienabita)
- Wymieniony tłumik
Wady:
- Butla LPG do legalizacji
- Do wymiany czujniki temperatury gazu, przez które gaz włącza się dopiero po pełnym nagrzaniu silnika
- Po dłuższej jeździe na gazie mogą czasem falować obroty na postoju
- Nienabita klimatyzacja (jeździłem z otwartymi oknami, więc nie opłacało się nabijać)
- Zadrapania i otarcia lakieru oraz zderzaków
- Rdzewiejąca pokrywa silnika (kwestia czysto estetyczna i niedroga w wymianie)
- Trochę sfatygowane wnętrze (głównie kwestie estetyczne)
- Czasem gaśnie w chwilę po odpaleniu (przy drugim odpaleniu chodzi już bez problemu)
- Przerdzewiały przedni lewy próg
- Drobny wyciek z układu wspomagania kierownicy
- Do wymiany łącznik stabilizatora lewy tylny