2007' Renault Espace photo #1
2007' Renault Espace photo #2
2 photos

2007' Renault Espace

Report This Ad!Rate This!Bookmark This
25,999zł
Published 14 March 2017ID: SKr3IE
Expired
7 years, 7 months ago

Information from the owner

Age: 10 years
Mileage: 211000 km
Displacement: 2000 cc
Transmission: Manual
Interior: Cruise Control, Power Mirrors
Safety: Antilock Brakes, Backup Sensors

Seller's comments about 2007' Renault Espace

Na sprzedaż mam nasze auto rodzinne - Renault Espace 2,0 dci 173KM (rozrząd na łańcuchu). Model 2008 po liftingu. Kupione w maju 2016 roku. Służyło do wyjazdów rodzinnych (żona, córka kilkumiesięczna, pies i czasami dziadkowie). 4 auto w domu i od tego czasu przejechało zaledwie 12kkm. Głównie wyjazdy do teściów, znajomych i wakacje. Na co dzień ja mam auto służbowe i zabawkę a żona obecnie kupiła sobie pakowne auto i trzymać dwa nie ma sensu.
Espace kupiony od pierwszego właściciela w PL, który to jako dwulatka sprowadził w sierpniu 2009 roku. Serwisował w ASO oraz nieautoryzowanej stacji Renualt w Toruniu. Przed zakupem zweryfikowałem stan auta. Jest BEZWYPADKOWE, nie ma elementów ponownie malowanych ani wymienianych. Posiada co prawda oznaki użytkowania w postaci rys ale są mało widoczne. Auto jest w połowie z tworzyw sztucznych a reszta to OCYNK. Nie ma grama rdzy na aucie.
Od 2009 roku oleje wymieniane w interwale 15kkm, głównie Elf. Ja dokonałem zmiany marki na Motul. Wszystkie naprawy i wymiany dokonywane na bieżąco według potrzeb. Od maja 2016 roku historia wygląda następująco:
- wymiana nieszczelnego IC na nowey OEM Valeo
- wymiana przedniego układu hamulcowego (tarcze i klocki ATE + przewody elastyczne)
- wymiana tylnego układu hamulcowego i konserwacja (tarcze z łożyskami i klocki TRW + zaciski z nowymi tłoczkami i gumkami)
- weryfikacja stanu turbiny (czyszczenie ultradźwiękami oraz zbadanie geometrii)
- wymiana zaworu sterowania turbiną - oryginalny nie był szczelny
- wyczyszczony zawór EGR
- amortyzatory tył Monroe gazowo-olejowe
- akumulator zmieniony w grudniu na NOWY
- pasek napędu osprzętu
- olej zmieniony po zakupie na Motul X-Clean FE 8100 (3 marca ponowna jego wymiana na taki sam po 10kkm)
- dolna miska olejowa na nową OEM - poprzednia miała powierzchowny nalot korozyjny (zdjęcia do wglądu lub na forum RE)
- czujnik parkowania tył wewnętrzny
- tulejki na prowadnicach drzwi przednich (nie strzelają przy otwieraniu)
Na dzień dzisiejszy auto bez wkładu finansowego. Dla pedantów można zrobić kilka drobnostek:
- wymienić koło pasowe osprzętu - potrafi raz na jakiś czas zapiszczeć
- wymienić oprawkę kierunkowskazu prawego przedniego (czasami potrafi kierunek nie działać przez kilka chwil)
- poprawić po poprzedniku mocowanie dywanika w środku
Wyposażenie:
- reflektory ksenonowe z opcja świateł dziennych (automatyczne)
- szyba przednia antyrefleksyjna
- składane i podgrzewane lusterka
- elektryczne szyby przód i tył
- klimatronik 4 strefowy + nawiew na 3 rząd siedzeń
- czujnik deszczu i zmierzchu
- nawigacja w polskiej wersji z ostatnimi mapami dostępnymi do tego typu
- nagłośnienie Cabbase ze zmieniarką, pilotem oraz zestawem głośnomówiącym na BT
- rolety słoneczne dla 2 i 3 rzędu oraz tylne
- tapicerka dwukolorowa z alkantarą
- kierownica, gałka zmiany biegów i mieszek ze skóry nappa
- sterowanie radiem z kierownicy
- tempomat aktywny
- czujniki parkowania
- ESP z ABS
- automatyczny ręczny
- 7 jednakowych foteli
- dodatkowa krata bagażnika do przewozu bagażów
- dwa komplety kół 17 cali (lato i zima)
- 8x Airbag
- ISOFIX
Cena jest do negocjacji jednak dokonamy jej przy oględzinach. Nie interesuje mnie zamiana. Tylko sprzedaż.

Support Ukraine