1984' Shetland
Report This Ad!Rate This!Bookmark This
19,900złPublished 13 September 2018ID: kp2IvG
Expired
6 years, 3 months ago
Information from the owner
Seller's comments about 1984' Shetland
Zdecydowanie sprzedam (z powodów losowych, choć żal serce ściska) łódkę jak w opisie. Uwaga - jednostka zarejestrowana jako amatorska, więc połów w Bałtyku odbywa się na podstawie indywidualnych, niedrogich zezwoleń, nie zaś na podstawie drogich licencji dla armatorów! Produkt stoczni Shetland Boats UK., kupiona w roku 2014 w stanie dość przechodzonym, poddana kapitalnemu remontowi w Stoczni Ustka w sezonie 2014/2015 i zarejestrowana w PZŻ pod nazwą Trojka. Ze starej łodzi pozostał praktycznie kadłub, nadbudówka i bak na ok. 110 l. Wypruto cały pokład. Usunięto pianę, poddano renowacji laminat. Stworzono system 10 szczelnych komór wypornościowych, oddających skropliny przez skrajnik rufowy do zęzy. Nowy pokład wykonany z harexu, pokryty topkotem, oparty na nowych wzmocnieniach poprzecznych i podłużnych z LPS. Zamontowano bakistę dziobową. Odtworzono tabliczkę znamionową. Grubość kadłuba: bałtycki czołg. Nowe: zegary poziomu paliwa i obrotomierza. Nowa: zęza, cięgła manetki, zapinki do sterowania łodzią. Nowa: linia paliwowa, okna w półkabinie z poliwęglanu. Na wszystko pełna dokumentacja. Bardzo stabilna, mocna, solidna łajba. Idealna do łososiowego trollingu. Ciężka, wraz silnikiem ok. 650-700 kg. Elektryka w pełni sprawna. Nie robiliśmy kosmetyki pokrywy żelkotowej, więc jest trochę drobnych defektów. Po opisanym remoncie ma za sobą dwa sezony w porcie w Rowach (port macierzysty) i wszystkiego 6-7 wyjść na dorsze. Niezależnie od postoju była regularnie odpalana. Pali na dotyk. Latem stoi na lądzie, na posesji, zimuje natomiast w hangarze.
Silniki:
1. Tohatsu dwutakt z bezpośrednim wtryskiem, 70 kM (pokrywa ma naklejkę 90, ale to pomyłka. Ponieważ oryginalną nam ukradziono podczas przeglądu silnika (nasi tu byli), ściągnęliśmy od dealera z USA). Rok produkcji 2010, u nas (kupiliśmy czteroletni po pracy na jeziorze) pracował może 80 motogodzin. Wymienione wszystkie świece. Śruba ma widoczną bliznę po spotkaniu z siecią. Przyjemnie ekonomiczny w eksploatacji. Bańka oleju 3 l w komplecie.
2. Silnik Johnson dwutakt 15 HP, stan idealny, pali na dotyk. Jako silnik rezerwowy, montowany na pawęży.
W zestawie:
plandeka (czasy świetności za nią, ale jeszcze pełni swą rolę)
nowe koło ratunkowe plastik, montowane na dachu nadbudówki
składana drabinka plastik,
dwa odbijacze
nowy amortyzator dziobowy z nierdzewki
dwie kompletne cumy w stanie bdb. z gumowymi amortyzatorami
lejek do baku,
echosonda Lowrance X71 z instrukcją w jęz. ang.
1 akumulator w dobrym stanie
nowe wiosła alum. szt. 2
nowy bosak alum.
gaśnica
apteczka (zawartość do wymiany)
uchwyt do trollingu z nierdzewki na 6 wędzisk, montowany na relingu rufowym
dwie windy trollingowe z nierdzewki (oddzielnie koszt 1200 zł)
Przyczepa:
UWAGA - zamontowaliśmy drugą oś z nową parą kół i przedłużyliśmy dyszel o 50 cm. Na jednej z fotografii stary, nieaktualny wariant wózka - jednoosiowy.
Knott, zarejestrowana na 750 kg, ale tu wystarczy popatrzeć na ukryte możliwości.:). Aktualne OC do maja 2019 r.
nowe 4 opony, świeżutko kupione
dwie felgi po renowacji,
wymienione wahacze
wszystkie U-cybanty do uchwytów kółek i rolek przyczepy, wykonane z nierdzewki, jeszcze nie zamontowane
nowe windy trollingowe z akcesoriami
dwa solidne pasy transportowe
Jak widać, łajba dla siebie na dłuugie lata, a nie na handel. W przypadku kontaktu z konkretnie nastawionym Klientem możliwa elastyczność cenowa z naszej strony i dodatkowe gratisy w postaci nowych kamizelek ratunkowych Lalizas (orientacyjnie 80-120 kg wyporności) 3 sztuki.
Kontakt: Mariusz Słupsk 601950233
Słupsk, Pomorskie