Dzięki podwyższeniu kabiny, liftowi zawieszenia i 35-calowym oponom, Arctic Truck oferuje zwiększony prześwit oraz lepsze kąty najazdu i zejścia, co czyni go idealnym wyborem do jazdy w wymagającym terenie.
Isuzu D-Max Arctic Truck to pick-up dostosowany do jazdy w wymagającym terenie, oferujący jednocześnie wygodę na drogach miejskich. Wyposażony w 35-calowe opony BFGoodrich All Terrain T/A KO2 (AT 315/70 R17), posiada podniesienie nadwozia o 30 mm i dodatkowy lift zawieszenia o 40 mm, co zwiększa prześwit o 20%. Zastosowane rozwiązania pozwalają na łatwe pokonywanie przeszkód terenowych, takich jak kamienie, nierówności czy głębokie brody wodne.
Isuzu D-Max Arctic Truck lepsze właściwości terenowe
Modyfikacja zawieszenia obejmuje również poszerzenie rozstawu kół, co wpływa na stabilność i poprawia rozkład masy pojazdu, zmniejszając ryzyko przewrócenia się podczas jazdy w terenie. Kąt najazdu wynosi teraz 35 stopni, a kąt zejścia – 29,7 stopnia, co pozwala na bezpieczne pokonywanie stromych przeszkód.
Aby dostosować pojazd do większych opon, poszerzono nadkola i zamontowano wytrzymałe chlapacze, odporne na śnieg, deszcz i sól. Wyważenie kół ogranicza hałas w kabinie, zapewniając płynność jazdy, a dokładny kalibrator prędkościomierza pozwala na precyzyjny odczyt prędkości i dystansu, co jest kluczowe w trudnym terenie.
Dodatkowo, pojazd wyposażono w specjalne, zaprojektowane stopnie boczne ułatwiające wsiadanie i wysiadanie, które chronią przed rozpryskiwaniem błota podczas jazdy w terenie. Modyfikacje wersji Arctic Truck wykonuje firma Steeler – oficjalny dystrybutor Arctic Trucks w Polsce. Koszt adaptacji to 47 900 zł netto, a pojazd po przeróbkach przechodzi pełne badania techniczne i jest objęty 3-letnią gwarancją do 100 000 km, co zapewnia zgodność z normami i niezawodność w trudnych warunkach.