Maluchy jeszcze nie wymarły. Hyundai i10 po liftingu to jedno z najtańszych aut w Polsce

1 rok, 8 miesięcy temu - 9 kwietnia 2023, moto.pl
Maluchy jeszcze nie wymarły. Hyundai i10 po liftingu to jedno z najtańszych aut w Polsce
Koreańczycy nie odpuszczają segmentu najmniejszych samochodów osobowych i wciąż dzielnie utrzymują na rynku miejskiego Hyundaia i10. Model po liftingu można kupić w Polsce, a jego ceny startują od 67 000 zł.

Hyundai i10 to jeden z najtańszych nowych samochodów osobowych dostępnych u polskich dealerów. Auto po odświeżeniu występuje w czterech wersjach wyposażenia i oferuje do wyboru cztery różne kombinacje napędów. Bagażnik liczy 252 l pojemności, a przy rozłożonych siedzeniach uda się przewieźć 1050 litrów ładunku. Praktycznym rozwiązaniem jest 5-drzwiowe nadwozie typu hatchback. Auto powstaje w fabryce Hyundaia w Izmit w Turcji, a pierwsi klienci którzy złożą zamówienia na samochody, odbiorą swoje egzemplarze przed okresem wakacyjnym.

Kompleksowy pakiet bezpieczeństwa w standardzie
Wszystkie wersje Hyundaia i10 wyposażono w asystenta utrzymywania pasa ruchu (LKA), asystenta świateł drogowych (HBA) i asystenta zapobiegania kolizjom czołowym (FCA), który wykrywa nie tylko samochody, lecz także pieszych. Natomiast system monitorowania poziomu uwagi kierowcy (DAW) ostrzeże akustycznie i wizualnie kierowcę, jeśli zarejestruje oznaki zmęczenia. Każda wersja wyposażona jest w 6 poduszek bezpieczeństwa w tym przednie, boczne i kurtynowe, a także system ratunkowy e-call. Nowy model dodatkowo posiada asystent podążania na pasie ruchu (LFA) oraz system monitorowania tylnej kanapy (ROA).

Hyundai i10 - cena w Polsce
Koreański maluch jest dostępny w czterech wersjach wyposażenia – Pure, Modern, Smart oraz N Line. Bazowa wersja Pure wyceniona na 67 000 zł, oferowana jest z silnikiem o pojemności 1.0 l oraz manualną skrzynią biegów. Podstawa zawiera klimatyzację manualną, tempomat z ogranicznikiem prędkości, skórzaną kierownicę i dźwignię zmiany biegów, centralny zamek i immobilizer, porty USB-C dla pasażerów z tyłu, światła do jazdy dziennej, przednie szyby elektryczne oraz 14-calowe felgi stalowe z kołpakami.

Wersja Modern dostępna od 70 400 zł z 1-litrowym silnikiem, posiada dodatkowo automatyczną klimatyzację, czujniki parkowania i elektrycznie sterowane tylne szyby. Dla bardziej wymagających klientów przewidziano opcjonalne 15-calowe felgi aluminiowe oraz pakiet Winter, który zawiera podgrzewane przednie fotele oraz podgrzewaną kierownicę. Wersja Modern z silnikiem 1.2 MPI i skrzynią manualną została wyceniona na 73 000 zł, a ze skrzynią automatyczną na 77 000 zł.

Jeszcze lepiej wyposażona wersja Smart kosztuje 81 500 zł i jest oferowana jedynie z mocniejszym z silnikiem 1.2 MPi. W wariancie ze skrzynią zautomatyzowaną kosztuje 85 500 zł. Wyposażenie zawiera elementy wersji Modern oraz dodatkowo reflektory halogenowe z funkcją statycznego doświetlania zakrętów, tylne światła LED, bezkluczykowy dostęp, elektrycznie składane lusterka boczne, chromowane klamki zewnętrzne oraz podgrzewaną kierownicę.

Topowa wersja N Line oferowana jest z silnikiem 1.2 MPI od 82 500 zł w wersji ze skrzynią manualną, natomiast koszt zapewniającej najwięcej emocji wersji z silnikiem 1.0 T-GDI o mocy 100 KM to 86 900 zł. Odmianę N Line wyróżniają boczne lusterka w kolorze czarnym, sportowe wykończenie grilla N Line, dedykowane 16-calowe felgi aluminiowe N Line oraz kierownica i dźwignia zmiany biegów z logo N Line. W wersjach Smart oraz N Line za dopłatą 2000 zł można dobrać pakiet Black z kontrastowym dachem w kolorze Phantom Black.

Support Ukraine