Wbrew pozorom przygotowania były dosyć spore. Mimo że przepisy australijskie i europejskie nie są tak rozbieżne, jak między autami amerykańskimi a europejskimi, wymieniliśmy około 100 części - powiedział dyrektor generalny gliwickiej fabryki Andrzej Korpak.
Ciekawostką jest, że samochód musiał przejść test tzw. palącej się trawy. Wszystko po to, aby układ wydechowy nie przekroczył temperatur przy których może nastąpić samozapłon.
Zespół zakładu GM Manufacturing Poland produkuje samochody dla czterech marek koncernu General Motors: Opla, Vauxhalla, Buicka i Holdena. Poza właśnie rozpoczętą produkcją nowej Astry, w Gliwicach produkowane są dla marki Holden następujące modele: Astra GTC, sportowa Astra VXR i kabriolet Cascada.
Rocznie w Gliwicach będzie produkowanych około 15 - 17 tys. Astry na rynek australijski.
Podobne wiadomości