2006' Opel
Поскаржитись!Оцінити!Запам'ятати це
8,499złОпубліковано 22 травня 2018ID: EBFMnO
Термін сплив
6 років, 7 місяців тому
Information from the owner
Вік: 12 років
Паливо: Газ
Коробка передач: Механічна
Інтер'єр: Ел. регулювання дзеркал, Підсилювач руля
Екстер'єр: Нові шини
Безпека: Подушка безпеки водія
Електроніка: CD-плеєр
Коментарі продавця про 2006' Opel
Witam serdecznie,
Mam do zaoferowania samochód Opel Astra G Classic, kupiony w Polskim
salonie, wyprodukowany w 2006r., z silnikiem 1,6 16v wyposażonym w
sekwencyjną instalację LPG marki BRC.
Przebieg = 408 tys km wynika z częstych wyjazdów m.in. do Chorwacji i
Niemiec, skutkiem czego przebieg pojazdu w 70% to jazda autostradowa, na
co dowodem jest to, że dopiero przy 390 tys km wyjąłem oryginalne
sprzęgło.
Autko wyposażone jest w m.in.:
Klimatyzację - sprawna w 100%, a nie jak w innych ogłoszeniach "do
nabicia", a jak się później okazuje, naprawa jest nieopłacalna ze
względu na koszt
Centralny zamek z pilota - posiadam 2 kpl. kluczy
Elektrycznie sterowane lusterka i szyby przód
Oryginalne, ładnie grające radio z CD + 6 głośników
Asymetrycznie dzielona tylna kanapa
Wspomaganie kierownicy
Autoalarm i domykanie szyb z pilota
Dymione klosze lamp
Welurowa tapicerka
Wygodny podłokietnik ze schowkiem
Chromowane obwódki zegarów i klamki wewnętrzne
Letnie opony Michelin - bardzo ładny bieżnik, kosztowały 1200 zł - jest rachunek.
Zimowe opony jeszcze na jeden/dwa sezony
Zapas w bagażniku + dodatkowo jedna opona letnia w dobrym stanie.
Tuż przed zakupem zrobione zostało:
Przewody hamulcowe - wymiana w ASO.
Kpl. hamulce tył - linki ręcznego, bębny, szczęki i inne sprężynki -
okładziny i bębny są jak nowe, z ciekawości ściągałem bęben przy zmianie
kół
Wymienione obydwie chłodnice i przewody od płynu chłodzącego - wymiana spowodowana zmęczeniem materiału
Dokonana obsługa klimatyzacji
Nowa cewka zapłonowa - oryginał GM
Obydwie kompletne kolumny McPherson nowe + jakieś drobiazgi gumowe w zawieszeniu, oraz sprężyny tylnego zawieszenia
Wydech środkowy, jak i łącznk elastyczny - tzw. siatka
Po zakupie wymieniłem:
Rozrząd kpl na markowych częściach = ponad 500zł
Sprzęgło kompletne i olej w skrzyni biegów = 1200 zł (sprzęgło z hydraulicznym wysprzęglikiem) wszystko markowe - LUK i Sachs
Akumulator - Centra, z gwarancją = 300zł
Przegląd instalacji gazowej i wymiana 2 przycinających się wtrysków =
400zł (pozostałe 2 są w pełni sprawne, nie było konieczności ich
wymiany)
Lampka podświetlenia tylnej tablicy = 30zł
Wymiana uszczelki odmy w pokrywie klawiatury - ponad 200zł, również jest pisemna gwarancja na wykonaną usługę
2 miesiące temu wymienione tarcze i klocki z przodu - ATE, dokładnie takie, jakie montowane były w fabryce = 300zł za części
Regeneracja rozrusznika - miesiąc temu, około 250zł - jest na niego pisemna gwarancja
Uszczelniacz prawej półosi
Przednia poduszka silnika
W zegarach wykonałem czerwone podświetlenie - w nocy wygląda całkiem
przyjemnie, oczywiście jest regulacja natężenia podświetlenia
Oczywiście o świecach, filtrach i oleju nie wspominam, bo w każdym aucie
wymieniam to wszystko co 10-max 12 tys km - od tego tak na prawdę
zależy w głównej mierze bezproblemowa eksploatacja.
Poprzedni właściciel również stosował się do tej reguły - inaczej bym nie kupił tego autka.
20 kwietnia br. wykonany został przegląd techniczny - autko przeszło go bez najmniejszego zarzutu.
Handlarzom i Januszom biznesu, z telefonami typu daję 5 tys i zabieram - dziękuję, szkoda Waszego i Mojego czasu.
Auto w ciągłej eksploatacji, nie picowane do sprzedaży.
Tel. 884-257-892
Pozdrawiam,
Patryk