Поскаржитись!Оцінити!Запам'ятати це

2006' Opel

8,499zł
2006' Opel photo #1
2006' Opel photo #2
2 фото
Термін сплив
5 років, 11 місяців тому
Вік: 12 років
Паливо: Газ
Коробка передач: Механічна
Інтер'єр: Ел. регулювання дзеркал, Підсилювач руля
Екстер'єр: Нові шини
Безпека: Подушка безпеки водія
Електроніка: CD-плеєр

Witam serdecznie,

Mam do zaoferowania samochód Opel Astra G Classic, kupiony w Polskim
salonie, wyprodukowany w 2006r., z silnikiem 1,6 16v wyposażonym w
sekwencyjną instalację LPG marki BRC.

Przebieg = 408 tys km wynika z częstych wyjazdów m.in. do Chorwacji i
Niemiec, skutkiem czego przebieg pojazdu w 70% to jazda autostradowa, na
co dowodem jest to, że dopiero przy 390 tys km wyjąłem oryginalne
sprzęgło.

Autko wyposażone jest w m.in.:

Klimatyzację - sprawna w 100%, a nie jak w innych ogłoszeniach "do
nabicia", a jak się później okazuje, naprawa jest nieopłacalna ze
względu na koszt

Centralny zamek z pilota - posiadam 2 kpl. kluczy

Elektrycznie sterowane lusterka i szyby przód

Oryginalne, ładnie grające radio z CD + 6 głośników

Asymetrycznie dzielona tylna kanapa

Wspomaganie kierownicy

Autoalarm i domykanie szyb z pilota

Dymione klosze lamp

Welurowa tapicerka

Wygodny podłokietnik ze schowkiem

Chromowane obwódki zegarów i klamki wewnętrzne

Letnie opony Michelin - bardzo ładny bieżnik, kosztowały 1200 zł - jest rachunek.

Zimowe opony jeszcze na jeden/dwa sezony

Zapas w bagażniku + dodatkowo jedna opona letnia w dobrym stanie.

Tuż przed zakupem zrobione zostało:

Przewody hamulcowe - wymiana w ASO.

Kpl. hamulce tył - linki ręcznego, bębny, szczęki i inne sprężynki -
okładziny i bębny są jak nowe, z ciekawości ściągałem bęben przy zmianie
kół

Wymienione obydwie chłodnice i przewody od płynu chłodzącego - wymiana spowodowana zmęczeniem materiału

Dokonana obsługa klimatyzacji

Nowa cewka zapłonowa - oryginał GM

Obydwie kompletne kolumny McPherson nowe + jakieś drobiazgi gumowe w zawieszeniu, oraz sprężyny tylnego zawieszenia

Wydech środkowy, jak i łącznk elastyczny - tzw. siatka

Po zakupie wymieniłem:

Rozrząd kpl na markowych częściach = ponad 500zł

Sprzęgło kompletne i olej w skrzyni biegów = 1200 zł (sprzęgło z hydraulicznym wysprzęglikiem) wszystko markowe - LUK i Sachs

Akumulator - Centra, z gwarancją = 300zł

Przegląd instalacji gazowej i wymiana 2 przycinających się wtrysków =
400zł (pozostałe 2 są w pełni sprawne, nie było konieczności ich
wymiany)

Lampka podświetlenia tylnej tablicy = 30zł

Wymiana uszczelki odmy w pokrywie klawiatury - ponad 200zł, również jest pisemna gwarancja na wykonaną usługę

2 miesiące temu wymienione tarcze i klocki z przodu - ATE, dokładnie takie, jakie montowane były w fabryce = 300zł za części

Regeneracja rozrusznika - miesiąc temu, około 250zł - jest na niego pisemna gwarancja

Uszczelniacz prawej półosi

Przednia poduszka silnika

W zegarach wykonałem czerwone podświetlenie - w nocy wygląda całkiem
przyjemnie, oczywiście jest regulacja natężenia podświetlenia

Oczywiście o świecach, filtrach i oleju nie wspominam, bo w każdym aucie
wymieniam to wszystko co 10-max 12 tys km - od tego tak na prawdę
zależy w głównej mierze bezproblemowa eksploatacja.

Poprzedni właściciel również stosował się do tej reguły - inaczej bym nie kupił tego autka.

20 kwietnia br. wykonany został przegląd techniczny - autko przeszło go bez najmniejszego zarzutu.

Handlarzom i Januszom biznesu, z telefonami typu daję 5 tys i zabieram - dziękuję, szkoda Waszego i Mojego czasu.

Auto w ciągłej eksploatacji, nie picowane do sprzedaży.

Tel. 884-257-892

Pozdrawiam,

Patryk

Support Ukraine