Na sprzedaż wystawiam auto od ok. 10 lat w rodzinie. Data produkcji - końcówka '99, pierwsza rejestracja to rok 2000. Auto zostało zakupione w polskim salonie, miało trzech właścicieli. Posiadam komplet dokumentów (instrukcja, karta pojazdu,dowód rejestracyjny, ważne badanie techniczne do 26.07.2021, ważne OC do połowy maja 2021, dwa komplety kluczyków). Wszystkie wymiany płynów i materiałów eksploatacyjnych przeprowadzane na czas. Stan techniczny: bez zarzutów - silnik ok. skrzynia biegów - ok, hamulce - ok (dwa miesiące temu wymiana wnętrza bębnów hamulcowych), układ kierowniczy - ok, sprzęgło - ok. Generalnie auto prowadzi się poprawnie, jak na niewielką moc 60KM przyspiesza właściwie - na pewno nie jest 'zamulone' i dysponuje pełnią mocy. Samochód nigdy nie zawiódł na trasie pod względem ew. nagłych awarii - jest to bardzo prosta konstrukcja z tanimi częściami zamiennymi. Stan wizualny: widoczny na zdjęciach - generalnie nadwozie jest w całkiem dobrym stanie - blachy drzwi, maska, bagażnik, dach bez śladów korozji, niestety na progach i tylnych nadkolach pojawia się postępująca rdza. Ogólnie lakier w ładnym stanie jak na 20-letnie auto, natomiast występują liczne drobne ryski i średnie zadrapania m.in. na drzwiach. Auto ok. 11 lat temu podczas kolizji zostało uderzone w prawy przedni bok (wysokość drzwi pasażera z przodu). Wystrzeliła wówczas poduszka powietrzna pasażera, co zostało zamaskowane niezbyt estetycznym plastikiem w kokpicie przed pasażerem. Reszta robót blacharskich została już przeprowadzona bardziej profesjonalnie. Mankamenty jakie posiada auto: 1. Nie ma tylnego górnego światła stopu w podsufitce (ale działają oczywiście dwa światła stopu umieszczone w klasycznym tylnych reflektorach). 2. Osłona dużego głośnika w prawych przednich drzwiach jest nieoryginalne - została docięta z plastiku. 3. Nieestetyczne zamaskowanie wystrzelonej poduszki powietrznej pasażera oraz zapalona kontrolka poduszki powietrznej na zegarach - z uwagi na opisaną kolizję, nie były podejmowane próby wykasowania tego błędu ani wymiany poduszki pasażera na nową. Kupujący jest świadomy braku tejże funkcjonalności. 4. Radio kasetowe - działa, ale grają tylko dwa głośniki w drzwiach z wszystkich czterech 5. Jest to wersja o najniższym wyposażeniu, zatem szyby są na korbkę, brak klimatyzacji. Na pewno z mocnych stron można zaliczyć: 1. Niski przebieg - na ten moment rzeczywiste 101 tys. km, potwierdzone choćby ostatnimi wyciągami ze stacji diagnostycznych. Auto jest w ciągłym użytkowaniu, aczkolwiek aktualne roczne przebiegi to 3-5 tys. km. 2. Długie opłaty - OC i badanie techniczne odpowiednio do maja i lipca 2021r. 3. Silnik 1.4MPI - niewysilony silnik w dobrym stanie - nigdy nie widział gazu, motor nie pobiera oleju i potrafi spalić tylko 6l/100km w mieszanym trybie. 2 tysiące kilometrów temu wymieniłem filtr oleju i olej na Mobil 10W40 4. Wymieniony trzy miesiące temu akumulator na nowy Jenox Classic 50Ah / 470A 5. Zdrowe opony Barum Brillantis na przedniej osi (wiek: ok. 5 lat, ok. 5mm bieżnika), z tyłu również obumienie w dobrym stanie - Matador Stella - na pewno wytrzymają jeszcze minumum jeden-dwa sezony. Za dopłatą 300PLN dorzucę zimowe koła stalowe z oponami Dębica Frigo w bardzo dobrym stanie. 6. Środek auta - siedziska zachowane w dobrym stanie - używane z pokrowcami na fotele. W aucie nie były palone papierosy. Przednie i tylne reflektory w perfekcyjnym stanie. Auto generalnie było garażowane (mimo ognisk korozji) co pozytywnie wpłynęło na stan zachowania elementów plastikowych. 7. Duży i głęboki bagażnik - charakterystyczna cecha tego modelu Cordoby - auto o bryle sedana, ale ładowność jak w małym kombiaku. Dziękuję za oferty od Komisów Samochodowych.