1996' Subaru Impreza photo #1
1996' Subaru Impreza photo #2
2 фото

1996' Subaru Impreza

Поскаржитись!Оцінити!Запам'ятати це
14,900zł
Опубліковано 4 червня 2018ID: G8pKGf
Термін сплив
6 років, 5 місяців тому

Information from the owner

Вік: 22 роки
Пробіг: 283000 km
Коробка передач: Механічна
Інтер'єр: Кондіціонер, Ел. регулювання дзеркал
Безпека: ABS
Електроніка: Маршрутний комп'ютер

Коментарі продавця про 1996' Subaru Impreza

Witam
Szukasz Subaru Imprezy? A może coś mniej rzucającego się w oczy? :-)
Proponuję prawdziwego "sleepera" - auto które nie zdradza po sobie mocy, a kiedy trzeba potrafi na drodze pokazać innym gdzie ich miejsce ;-)
Mam do sprzedania Saab 900 NG Turbo 300 KM, 443 Nm.
Robiony u Coobcia w Warszawie (znany specjalista od tuningu Saabów i Nissanów).
Auto mechanicznie doinwestowane i w 100 % sprawne.
DANE TECHNICZNE:
Pojemność: 1985 ccm
Stopień sprężania: 8,5:1
Moc: 298 KM / 6135 rpm
Moment: 443 Nm / 3492 rpm
Limiter: 6500 rpm
Waga: ok. 1290kg
Rocznik: 1996
Wyposażenie:
- Automatyczna klimatyzacja (sprawna)
- Komputer pokładowy
- ABS
- 2 x Airbag
- Elektryczne szyby i lusterka
- Alarm, immobiliser, centralny zamek.
Modyfikacje:
SILNIK:
– Porting kolektora ssącego
– Turbosprężarka TD04-15T z dużym wlotem i grubym S-pipem z modelu 9-5 AERO 2006;
UKŁAD WYDECHOWY:
– Wydech 2,5 BSR przelotowy dwu-tłumikowy – bardzo cichy
– Downpipe 2,75
UKŁAD DOLOTOWY:
– Wkładka K&N
– Powiększony wlot w seryjnej puszce
– Intercooler zapożyczony z modelu 9-3 2,2 TID
STROJENIE:
– Wtryski paliwa Siemens DECA 630ccm
– Coobcio remap w czasie rzeczywistym na hamowni obciążeniowej ECU-Performance
UKLAD NAPĘDOWY:
– Mocniejsze sprzęgło od modelu Vigen
ZAWIESZENIE:
– Amortyzatory na obu osiach KYB gaz-olej
UKŁAD HAMULCOWY:
– Przód seria + klocki EBC Green stuff
– Tył seria + klocki EBC Green stuff
BODY-KIT:
– Seria
ŚRODEK:
– Dodany wskaźniki Boostu BSR w lewym słupku
Dodatkowo zrobione:
- Węże i orurowanie pod maską pozmieniane na nowe,
- Nowy, większy Intercooler (do 400 koni),
- Zmienione hamulce z przodu na dużo wydajniejsze z tarczami 330 mm,
- Felgi 17" z oponami Bridgestone 225/45/17
- Zmieniony wskaźnik doładowania na prawidłowo działający do 2.0 BAR,
- Kapitalny remont silnika u Coobcia po awarii kontrolera doładowania (po remoncie do dnia dzisiejszego przejechane około 22 tyś. km, także silnik
jeszcze świeży),
- MBC (Manual boost controller) ustawiony na 1,4 BAR,
- Poduszki pod silnikiem i skrzynią,
- Wahacze przód i końcówki drążków,
- Niedawno wymieniony olej w skrzyni i silnikowy 5w-50.
Auto ma ważne OC oraz badanie techniczne i jest gotowe do jazdy.
Zapraszam serdecznie do obejrzenia auta w Warszawie.
Gdybym nie odbierał telefonu, to proszę o SMS - oddzwonię.

Support Ukraine