►Moc: 62kW - 85 KM ►Moment obrotowy: 120 Nm ►Pojemność skokowa silnika: 1405 cm3 ►Rodzaj katalizatora: Katalizator (3-drożny) ►Liczba cylindrów: 4 ►Silnik: 475 SI MPFI 62kW 85KM (Rover Cityrover) o zapłonie iskrowym, chłodzony cieczą z wielopunktowym wtryskiem paliwa, reaktorem katalitycznym i europejskim układem diagnostyki pokładowej EOBD ►Średnica i skok tłoka: 75 x 79,5 ►Liczba cylindrów: 4 w układzie rzędowym ►Skrzynia biegów: 5-cio biegowa, manualna ►Napęd: przedni
►Długość: 3690 mm ►Szerokość: 1665 mm ►Rozstaw osi: 2400 mm ►Wysokość: 1500 mm ►Masa własna: 1090 kg ►Masa całkowita: 1490 kg
►Kolor: biały ►Prędkość maksymalna (km/h): 160 ►Zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 6,4 ►Emisja CO² (g/km): 153 ►Zawieszenie przednie: Niezależne z dolnym wahaczem rozwidlonym i kolumnami McPherson ►Zawieszenie tylne: Niezależne, 3-drążkowe z kolumnami McPherson ►Układ kierowniczy: Przekładnia zębatkowa ze wspomaganiem hydraulicznym ►Układ hamulcowy: Sterowany hydraulicznie , dwuobwodowy, podział krzyżowy z dwusekcyjną pompą hamulcową, hamulce przednie - tarczowe, hamulce tylne - bębnowe ►Opony: 165/65/R14 ►Tarcze kół: Stalowe 5J x 14 ►Zbiornik paliwa (l):42 ►VIN MAT6002748PL06853 ►Szyby oryginalne 2007r.
Tata Indica jest pierwszym w historii całkowicie indyjskim samochodem. We wrześniu 2008 firma Marubeni Motors Poland rozpoczęła import tego modelu do Polski. Wersja GLS posiadała bogate wyposażenie dodatkowe, takie jak: poduszkę powietrzną kierowcy, wspomaganie kierownicy, manualna klimatyzację, centralny zamek, sterowane elektrycznie szyby przednie i tylne, immobilizer czy lampy przeciwmgielne. Zawieszenie przednie oparte jest na kolumnach McPhersona, z tyłu zastosowano belkę skrętną. Dzięki miękkiemu zestrojeniu komfort resorowania jest bardzo porządny, a auto jest zwinne i bardzo poręczne.
Zapraszam do kontaktu telefonicznego tel. 693725601 lub przez formularz kontaktowy.