Zgłoś do moderacji!Oceń to!Dodaj do zakładek

2013' Audi A4

43,000zł
2013' Audi A4 photo #1
2013' Audi A4 photo #2
2013' Audi A4 photo #3
2013' Audi A4 photo #4
2013' Audi A4 photo #5
5 zdjęć
Skończone
1 rok, 10 miesięcy temu
Nadwozie: Wagon
Wiek: 9 lat
Przebieg: 298000 km
Pojemność: 1984 cm3
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Kolor nadwozia: Srebrny

Witam, posiadam to auto 6lat, sprzedaje z uwagi na potrzebę kupna większego vana. Kupiłem od pierwszego właściciela w Polsce (posiadał go 3lata). Auto bardzo wygodne, bardzo dobrze się prowadzi, dynamiczny silnik i 7stopniowa skrzynia to bardzo dobre połączenie. Na autostradzie przy 7biegu i 150km/h silnik pracuje na niskich obrotach jak na benzynę i spalanie jest w granicach 8-10l/100km. Dzięki skrzyni dwusprzęgłowej dynamiczne wyprzedzenie to czysta przyjemność. To najlepsze auto jakie posiadałem.

Auto ma bardzo dobre wyposażenie, dla mnie te najważniejsze:

- 4x4 stronic

- bixenony aktywne (ustawiają się przy zakrętach, czysta przyjemność podróżowania nocą)

- mmi 3g+ (bt, teledyski itd)

- radary, asystenty pasa, aktywny temp

- skóry

- automatyczna klapa bagażnika

W tym okresie 6ciu lat, tarcze sprzęgłowe wymieniałem dwa razy (ostatni raz przy przebiegu ok 260k + dwumas + dodatkowo rozrząd). Auto oczywiście z roku już po tych aferach związanych z poborem oleju tfsi. Jedynie ostatnio problem z olejem jest taki że gdzieś z pod miski kapie (zdjęcie) więc należało by to naprawić, jako że przez ostatnie miesiące sporadycznie nim jeździłem, nie zaglądałem do tego. 3lata temu wymieniłem kolektor wydechowy (w tym silniku często oryginalny ma pęknięcie i turbo wariuje) przy okazji zregenerowałem turbo.

Aktualnie założone roczne zimówki (letnie, po sezonie wyrzuciłem do kosza)

Felgi oryginalne ale wymagają odświeżenia.

Rok temu dostałem całusa w tył i musiałem wymienić zderzak i klapę. Uchwyty od zderzaka były połamane więc nie do końca dobrze przylega (Zdjęcie) przy okazji jeden tłumik delikatnie schował się w zderzak. Ponadto, na zdjęciach pokazałem gdzie wychodzi rdza, maska jest stłuczona od kamieni. W środku jest urwany uchwyt od osłony przeciwsłonecznej (zdjęcie).

Można przychodzić z próbnikiem, auto nigdy nie miało większej kolizji.

Auto pojeździ jeszcze bardzo długo jeżeli będzie się pilnować oleju i filtrów (wymiana co 10-12k).

Bardzo prosty silnik w obsłudze, parę czujników (łatwe do wymiany i tanie), rozrząd również można już kupić w dobrej cenie.

Auto z faktycznym przebiegiem, jeżeli wierzycie w przebiegi typu 100k, to miesięcznie ktoś musiałby robić 800km. Niemiec na pewno kupuje duże auto żeby jeździć do sklepu za rogiem :) Pozdrawiam

Support Ukraine