Świetna zabawka, dała mi mnóstwo frajdy i zapewne da jeszcze komuś :-)
Autko dość krótko w moim posiadaniu, ale zostało lekko dopieszczone zaraz po zakupie, co nie znaczy, że jest idealne, ale o tym dalej.
- nowe felgi 18' Borbet z oponami całorocznymi Bridgestone Weather Control A005 EVO
- obszycie kierownicy + nowa oryginalna gałka zmiany biegów
- zmiana przednich głośników na akcesoryjne
- wymiana lamp przednich na nowe zamienniki
- serwis haldexa (wymiana oleju i przeczyszczenie pompy)
- serwis klimatyzacji
- serwis olejowy + filtry + wymiana płynów
- wymiana klocków z przodu
- wymiana paska osprzętu i napinacza
- montaż akcesoryjnego filtra powietrza stożkowego.
- dołożony adapter bluetooth
Auto ma kilka modyfikacji, rzekomo ma ok. 260KM, jednak wykresu brak, ale odczucia z jazdy raczej to potwierdzają.
- intercooler środkowy
- wydech przelotowy wraz z DP (jest głośno ale bez przesady)
- cewki z 2.0TFSI
- filtr powietrza sportowy stożkowy
- nowa mapa silnika z pop&bangs powyżej 4k rpm, oraz przesunięty lekko rev limiter
Auto sprawne w 100%, zawstydza wiele młodszych aut na drodze, 4x4 naprawdę robi robotę w tym przypadku.
Auto posiada kilka minusów:
- fotel pasażera do wymiany (nie jest podłączony, a o czym dowiedziałem się po zakupie u mechanika, to nieprzypadkowo, tylko jest spalony lekko od spodu, prawdopodobnie mata grzewcza miała spięcie)
- opadająca podsufitka (rozwiązanie "tymczasowe" w postaci pinezek)
- wiatrak po wyłączeniu silnika piszczy (do wymiany, koszt raczej max 300zł, zwyczajnie nie chce mi się tylko z tym jechać do mechanika)
- kilka minusów lakierniczych widocznych na zdjęciach