2001' BMW 3 Series photo #1
2001' BMW 3 Series photo #2
2001' BMW 3 Series photo #3
2001' BMW 3 Series photo #4
2001' BMW 3 Series photo #5
2001' BMW 3 Series photo #6
6 zdjęć

2001' BMW 3 Series

Zgłoś do moderacji!Oceń to!Dodaj do zakładek
19,450zł
Opublikowano 18 lipca 2023ID: 2tT4mo
Skończone
1 rok, 4 miesiące temu

Information from the owner

Nadwozie: Wagon
Wiek: 22 lata
Przebieg: 215300 km
Pojemność: 2494 cm3
Skrzynia biegów: Automatyczna

Komentarze sprzedawcy na temat 2001' BMW 3 Series

Witam, do sprzedania dzisiaj posiadam swój prywatny samochód BMW E46 Touring w wersji przejściowej z 2001 roku z jedynym słusznym silnikiem, czyli w układzie R6 o mocy 192KM, który jest zasilany LPG. Całość współgra z niezawodnym napędem 4x4 (ten sam który znajduje się również w Jeep) oraz automatyczną skrzynią biegów, co czyni ten samochód bardziej małą limuzyną niż zwykłym kolejnym E46 do upalania. Przebieg samochodu wynosi 215 tys. km. Nie mam pojęcia czy jest prawdziwy, ale patrząc na ogólny stan samochodu, myślę, że może być. W skrzyni biegów jak i w dyferencjale były wymieniane oleje, dlatego też, wszystko pracuje zgodnie ze sztuką. Skrzynia zmienia biegi płynnie bez względu czy jest zimna czy ciepła, działa również tryb Sport jak i tryb manualny.
Na wyposażeniu znajduje się:
- SPRAWNA klimatyzacja!
- 4x elektryczne szyby
- xenon z nowymi żarnikami
- spryskiwacze xenon
- skórzane jasne fotele
- podgrzewane fotele
- elektrycznie ustawiane fotele
- elektrycznie ustawiane i podgrzewane lusterka
- pamięć fotela kierowcy i lusterek
- szyberdach 100% szczelny
- oświetlenie przestrzeni nóg kierowcy i pasażera przy wsiadaniu
- prawe lusterko adaptacyjne przy cofaniu
- czujniki cofania
- czujnik deszczu
- funkcja odprowadzania do domu światłami
- tempomat sterowany z kierownicy
- komputer pokładowy
- podłokietnik z przodu i z tyłu
- światła przeciwmgielne
- domykanie szyb i szyberdachu z kluczyka
- oryginalna, podciśnieniowa przepustnica wydechu
- czarne listwy ozdobne
- przypisywanie ustawień fotela/lusterek do kluczyka
- dobry zestaw nagłośnienia (wymienione głośniki)
- 2 kluczyki
- Odpinany hak
Stan blacharski samochodu jest według mnie bardzo dobry, progi na swoim miejscu. Jeśli chodzi o historie blacharską to poprzedni właściciel powiedział, że malowany był prawy błotnik, maska i zderzak. Ja tego jednak nie sprawdzałem, bo nie jest mi to do niczego potrzebne. Dla zainteresowanych podaję numer VIN: WBAAW31000JR93610. Jakiś czas temu została dodatkowo wykonana korekta lakieru OneStep, dzięki której auto prezentuje się pięknie z każdej strony.
E46 stoi na 18 calowych, niemieckich alufelgach firmy BROCK z bardzo dobrymi oponami letnimi 225/40/18 z końcówki 2020r. na których są jeszcze nawet „włoski”, naprawdę mało zużyte.Do samochodu oczywiście dorzucam cały komplet opon na zimę na oryginalnych alufelgach 16’ BMW, a w aucie znajduje się dodatkowo nieużywane, aluminiowe, oryginalne koło zapasowe.
Przegląd techniczny ważny jest do 28.03.2024r, a ubezpieczenie do 03.02.2024r (jedna rata do zapłaty w sierpniu)
Ostatnio zostały wymienione tarcze i klocki z przodu (z tyłu jeszcze dobre) i został wymieniony olej 3 tys. km temu wraz ze wszystkimi filtrami. Świece wymienione na nowe 8 tys. km temu.
Napęd jak i skrzynia dobrze się sprawuje, dzięki stałemu napędowi BMW rusza pierwsze spod świateł bez zająknięcia nieważne, czy sucho, czy mokro. Włączanie się do ruchu to czysta przyjemność, a w zimę potrafi dać kupę frajdy na śniegu.
Obecnie nie wyświetla się żaden błąd na zegarach i tak też było cały czas jak go użytkowałem. Została również usunięta fabryczna wada przycisku BC do sterowania komputerem. Z racji mojej pedantyczności samochód był nawet na diagnostyce u znanego od tych samochodów specjalisty, z kanału „Garażowe Hobby” na YT. Została wykryta mała nieszczelność, która była od razu zlikwidowana, dodatkowo mogę powiedzieć, że VANOS nie wymaga regeneracji, DISA działa prawidłowo, wiskoza pracuje w całym zakresie obrotów, a oba katalizatory są na swoim miejscu, a nie wycięte.
Z racji, że jest to pełnoletni samochód znajdą się gdzieś jakieś ryski czy mikrowgniotki, jednak, ktoś kto o nich nie wie, to nawet nie zwróci uwagi. Z pozostałych minusów:
- małe i niegroźne miejsce korozji na progu od wewnątrz samochodu po otwarciu drzwi pod listwą ozdobną progu (prawe tylne drzwi). Innej rdzy na samochodzie nie widziałem
- pasowałoby ręczny podciągnąć, ale przegląd przeszedł
- pęknięcie na siedzisku kierowcy, lecz sklejone zestawem do skór, by nie rozeszło się dalej
Pomimo swojego wieku samochód jest bardzo zadbany patrząc na inne ogłoszenia tego modelu. Używany głównie na autostradzie z uwagi na komfort podróżowania i przełożenia skrzyni (150km/h przy 3 tys. obrotów). Sprzedaję, gdyż mam drugi samochód, a dwóch już nie potrzebuję. Zapraszam na oględziny w okolicach Radomska lub po wcześniejszym uzgodnieniu w Łodzi. Cena podlega rozsądnej negocjacji na miejscu po obejrzeniu samochodu. Aby uszanować nasz wspólny czas proszę o kontakt tylko osoby zainteresowane.

Support Ukraine