2002' BMW Seria 3 photo #1

2002' BMW Seria 3

Zgłoś do moderacji!Oceń to!Dodaj do zakładek
10,500zł
Opublikowano 12 kwietnia 2020ID: DgFDAU
Skończone
4 lata, 8 miesięcy temu

Information from the owner

Wiek: 18 lat
Przebieg: 270000 km
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Wnętrze: Tempomat, Wspomaganie kierownicy
Zewnętrzne: Nowe opony
Elektronika: Odtwarzacz CD, Komputer pokładowy

Komentarze sprzedawcy na temat 2002' BMW Seria 3

Sprzedam moje prywatne auto BMW e46, które jest ze mną od 2015roku. To
dwulitrowa benzyna o oznaczeniu 318i, moc fabryczna 143KM (105kW),
silnik wzdłużny R4, napęd klasyczny. Instalacja gazowa, zbiornik we
wnęce koła dojazdowego około 40l netto, spalanie u mnie około 10l/100km.
Przebieg 270000km. Koła BMW styling45 16”, opony 205/55R16 Toyo Proxes
T1R z 2015r.

Trochę o wyposażeniu:

- komputer pokładowy

- centralny zamek z pilota + oddzielne otwieranie szyby bagażnika

- automatyczne domykanie elektrycznych szyb po zamknięciu auta

- 2 oryginalne kluczyki (nie rozpoławiane zamienniki), obydwa działające
używane zamiennie co kilka miesięcy dla naładowania, kluczyk serwisowy

- światła dzienne DRL ze świateł drogowych (zewnętrzy moduł z możliwością programowania)

- wspomaganie kierownicy

- tempomat

- multifunkcyjna, skórzana kierownica (sterowanie radiem i tempomatem)

- skórzane mieszki drążka zmiany biegów oraz hamulca ręcznego

- oryginalne radio Alpine BMW Business CD

- skrzynia biegów manualna 5-biegów

- elektryczne szyby przód, tył na korbkę

- szyberdach, elektryczny

- elektryczna regulacja lusterek bocznych

- fotochromatyczne lusterko wsteczne

- podłokietnik ze schowkiem z przodu

- podłokietnik ze schowkiem i cup holderami dla pasażerów z tyłu

- oryginalne wyposażenie serwisowe w bagażniku: lewarek, klucz do śrub
kół, klucze podstawowe, klin pod koło, trójkąt ostrzegawczy, gaśnica

- apteczka w oryginalnym schowku pod fotelem pasażera



Żeby nie tworzyć zbyt długich opowieści jak dbałem o auto przesyłam link
do pliku z całą historią serwisową od kiedy BMW jest u mnie. Jest tego
sporo, skrupulatnie odnotowywałem każdy koszt, łącznie zainwestowałem
ponad 20000zł:



https://1drv.ms/b/s!AnVa0T_bX_qIgYEIh3mV7cmXU_r5cQ



Oraz wyciąg z CEPIK-u z dnia 9.04.2020r.:



https://1drv.ms/b/s!AnVa0T_bX_qIgYEJh2KFSBaqgoJ2DA



Auto jest sprawne, zwarte, żwawe i świetnie wygląda ale mówiąc o
dwudziestoletnim samochodzie, że „nie wymaga wkładu finansowego” jest
trochę bujaniem w obłokach. Utrzymanie auta w takim stanie wymaga stałej
kontroli, inwestycji czasu i pieniędzy. Opowieści handlarzy o
sprowadzonych autach o których historii nie mają pojęcia przyprawiają
mnie o mdłości…



Oryginalny lakier na całej karoserii około 100 mikronów, nigdzie nie ma
oznak napraw powypadkowych a przez te lata zajrzałem chyba w każdą
szparę;) Niemniej po zimie pojawiła się korozja, wypadałoby pochylić się
nad lewym błotnikiem z przodu i prawym z tyłu (pod wlewem paliwa),
niestety bolączka e46.



Silnik ma się dobrze, normalnie pracuje zarówno na benzynie jak i na
gazie. Trzeba liczyć się z dolewkami oleju rzędu 200ml/1000km. Motor
dość dynamiczny a jednocześnie koszt jazdy przystępny, spalanie przy
moim stylu jazdy to 10l gazu na 100km.



Nie jestem handlarzem, nie mam nic do ukrycia, chcę sprzedać uczciwie porządne auto.



Zapraszam, chętnie odpowiem na wszelkie pytania!

Support Ukraine