Przedmiotem sprzedaży jest Bmw X5 e53 4.4 v8, którego posiadaczem jestem od czerwca 2022 roku. Kupiłem ją od pierwszego właściciela w Polsce, który sprowadził je z Holandii. Historia Bmw jest taka, ze jest to model na Stany Zjednoczone, ale od nowości jeździł drogach europejskich. Rok produkcji auta to 1999, a rejestracji 01.01.2000 Przez pół roku posiadania auta zrobiłem nim 12 tys km i w tym czasie zostało zrobione: - wymieniona nagrzewnica, - odświeżone fotele oraz kierownica, - poprawnie ustawiony rozrząd w Autobachus, wymieniony przy 241 tys km - wymieniony termostat na taki, który wcześniej się otwiera (seryjny przy temperaturze 105 stopni, zamontowany przy 85 stopniach) - zamontowana instalacja gazowa przy przebiegu 245414 - 18.08.2022, - butla w kole, dołożony hebel w celu łatwego odłączenia prądu (butla zakrywa akumulator, który jest w seryjnej rynnie pod kołem zapasowym) - nowe opony letnie hankook, - wygłuszona została podłoga matami bitumicznymi, - wymieniony został czujnik abs lewy przód oraz lewy tyl, - regenerowany został sterownik abs, - wymieniony olej przy przebiegu 248 000 km, - wymieniony płyn wspomagania, - przez poprzedniego własiciela zostało wymienione dużo elementów zawieszenia przód, oraz tył. - wymienione wkłady lusterek, LPG : Reduktor: KME Gold GT, Zbiornik: Bormech 75l Układ sterujący Stag: Q-Max Listwa wtryskowa Barracuda Oczywiście na gwarancji Spalanie na trasie przy prędkosciach autostradowych 14-16 l gazu co w przeliczeniu na złotówki daje 50 zł za 100 km. W mieście bmw pali w granicach 20 l gazu czyli w zależności od cen gazu 62 zł za 100km. Auto jest więć oszczędniejsze od 3l diesla gdy weźmiemy pod uwagę ceny ropy. Silnik 4.4 jest najbardziej polecaną jednostką do tego modelu, ma moc, jest stosunkowo bezawaryjny a z instalacją gazową bardzo oszczędny. Klimatyzacja sprawna, pamięć foteli działa, szyberdach również. Cena do negocjacji