Zakupiony w polskiej sieci dealerskiej. Od 2012 roku jestem drugim właścicielem pojazdu, wcześniej przez 4 lata użytkowała go moja siostra w firmie. Przez pierwsze 4 lata do przebiegu około 65 tys. auto było serwisowane w ASO potem w niezależnym (ciągle tym samym) warsztacie. Aktualnie jest po przeglądzie (14.09.2023) i wymianie oleju oraz filtrów oraz przeglądzie do sprzedaży. Auto cały czas w użytkowaniu. Bez wypadkowe. Wyposażenie: Radio fabryczne CD6000 z odtwarzaczem CD i sterowaniem przy kierownicy. Klimatyzacja. Sterowanie elektryczne lusterkami szybami przód. Felgi aluminiowe z ogumieniem wielosezonowym GOODYEAR Vector 4Seasons (2 sezony), dodatkowo koła stalowe oryginalne Fabrycznie: brak koła dwumasowego i DPF. Jak to FORD nie oparł się korozji i tak: 3 lata temu robiłem klapę tylną. 2 lata temu błotniki tylne. rok temu błotniki przednie (wymiana na zamienniki nowe) Uszkodzenia lakieru jak to przy użytkowaniu pokazane na zdjęciach. Co wynika z przeglądu (czyli co niedługo będzie do zrobienia): 1. Rozrząd za ok 6 tys. km (ja wymienia po przebiegu 70 tys. km) 2. Za jakiś czas zależnie od eksploatacji: a) Tarcze i klocki tył b) Wahacze główne sprężyn tył c) Wahacze poprzeczne krótkie tył d) Łączniki stabilizatora tył (przy wymianie wahaczy) Tyle przekazał mechanik. Całość punktu 2 mój mechanik wycenia na około 2200 zł 3. Za około 10 tys. tarcze i klocki (na podstawie doświadczeń przy mojej eksploatacji) Występują także normalne przy tym przebiegu zapocenia na dolocie powietrza. Samochód prowadzi się bardzo dobrze. Sprzedaż na fakturę VAT, cena brutto, kupujący zwolniony z podatku PCC