Komfortowy i ekonomiczny samochód, w moich rękach od 45 tys.km przebiegu. Jeździł głównie w długie trasy. Benzyna + gaz, zużycie gazu 10-12 l/100 km, zadbany, na bieżąco serwisowany. Po kupnie wymieniłem półosie (lewą i prawą) w ASO Honda, sprzęgło i olej w skrzyni biegów i reflektory na nowe. Opony Nokian letnie + alufelgi - stan dobry Opony Nokian zimowe + felgi stalowe – stan dobry Klimatyzacja dwustrefowa Kontrolka silnika świeci się od zawsze jak w prawie każdym samochodzie z instlacją gazową niefabryczną. Ostatnio zapaliła się też kontrolka VSA (kontrola trakcji), być może jakiś czujnik. Posiada małe wgniecenia z tyłu widoczne na zdjęciach (dziecko sobie odpaliło samochód na podwórku…) OC ważne do 04.2024 Przegląd ważny do 09.2023 Ceniłem sobie ten samochód za jego właściwości jezdne, jego geometria sprawia, że bardzo fajnie można sie bawić jazdą po zakrętach, jest bardzo zwrtony, świetnie trzyma się zadanego toru jazdy, drogi górskie to czysta frajda. Fotele zostały stworzone z myślą o trzymaniu bocznym do sportowej jazdy, prawie jak sportowe kubełkowe. Fantastycznie działa nadmuch przedniej szyby i grzanie lusterek. W zimie bardzo szybko szyba sie odmraża a para znika w kilka chwil. Auto jest wyjątkowo długie i ma bardzo pojemny bagażnik, przeaz co łączy w sobie cechy użytkowe z bardzo dobrymi własciwościami jezdnymi, jak wyżej. Polecam dla osób, które potrzebują samochodu rodzinnego lub o dużej pojemności bagażowej ale nie chcą rezygnować z możliwości jazdy o lekko sportowym zacięciu. Zapraszam