2009' Honda CR-V 2.0 Elegance
Zgłoś do moderacji!Oceń to!Dodaj do zakładek
30,500złOpublikowano 2 stycznia 2025ID: 36Z000
Information from the owner
Wiek: 16 lat
Przebieg: 271000 km
Pojemność: 1997 cm3
Skrzynia biegów: Manualna
Kolor nadwozia: Srebrny
Wnętrze: Lusterka elektryczne
Zewnętrzne: Bagażnik, Nowe opony
Komentarze sprzedawcy na temat 2009' Honda CR-V 2.0 Elegance
Witam!Mam do sprzedania Hondę CR-V z 2009 roku, pierwsza rejestracja 2010, w moim posiadaniu od ~10.2020 roku i przebiegu ~220 000km. Jestem 3-cim właścicielem, samochód kupiony w salonie w PL. 2 poprzednich właścicieli to była rodzina.Czujniki parkowania domontowane w ASO, jest wyłącznik przednich.Auto ma ~1,5 roczny akumulator Yuasa i najlepsze opony wielosezonowe Michelin Cross Climate 2 z DOT 1123, założone w listopadzie 2023 - przejechane na nich jest max 12k kilometów (cena około 3000zł z montażem).Samochód doinwestowany, co roku robiona wymiana oleju niezależnie od przebiegu km, szczegóły historii serwisowej zapraszam tutaj:https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1frrOseIcRMtBqfYM1QSMZQkEVnzdBcU5Przygody:* za poprzednich właścicieli wymieniany prawy reflektor - dlatego jest w lepszym stanie niż lewy* była wymieniana przednia szyba - kamień - poprzedni właściciele* były szkody parkingowe z przodu i tyłu - robione w ASO, zderzak przód / tył, błotnik'i* prawe przednie drzwi wymieniane na nowe pod kolor - szkoda parkingowa już za mojej kadencji - kuzynka wjechała mi pod domem* szkoda z autocasco za grad, FV ~6600zł wyciąganie PDR (bez lakierowania) w linku powyżej (Autoblachen w Gdowie to robił)Czego brakuje do ideału:* lampa lewa przednia jest w gorszym stanie niż prawa, można pokusić się o wymianę lub regenerację* lampa lewa tylnia jest pęknięta prawdopodobnie przy szkodzie gradowej - nie zauważyłem tego - póki co zaklejona łatką do reflektorów* na kierownicy zszedł chrom na znaczku, znaczek kosztuje 20-50zł na allegro* lakier wypadało by przepolerować i zrobić zaprawki* raz na jakiś czas przy ruszaniu czuć, że docisk jest do wymiany - mechanik do tej pory uważa, że ściemniam - kazał jeździć, aż będzie mógł to zdiagnozować - od roku jest tak samo, pewnie od razu ze sprzęgłem trzeba będzie to zrobić za jakiś rok albo i dwa lata* "Ten typ tak ma" - jak każda Honda, bierze trochę oleju, około 0,2-0,3l na 1000 kmHistoria serwisowa:* regeneracja maglownicy + końcówek drążków - podobno częsta awaria, gwarancja 2 lata - tłukło się jak zawieszenie, okazało się, że to maglownica, jako, że to kwestia bezpieczeństwa zrobiłem przed sprzedażą* wymiana układu wydechowego z tłumikiem* dwa razy wymieniany olej w skrzyni biegów za mojej kadencji* co roku olej z filtrami niezależnie od przebiegu* szczegóły: https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1frrOseIcRMtBqfYM1QSMZQkEVnzdBcU5OTOMOTO wycenia auto 33-39 000 zł, biorąc cenę środkową 36 000zł, odejmuję 6100 zł za stan auta w niektórych miejscach do poprawy co daje 29900Nie mam nic to ukrycia, możemy podjechać na SKP lub do mojego mechanika na koszt kupującego, samochód sprzedaję prywatnie na umowę kupna/sprzedaży - kupuję nowszy.Mam jakieś graty od poprzedniego właściciela:* belki dachowe (bez bagażników rowerowych, widoczny na zdjęciu), miejscami odchodzi farba z niego, aluminiowe są więc nawet nie zardzewiałe* półka plastikowa rozdzielająca bagażnik na 2 poziomy - nie używałem tego* jakieś elementy wymieniane przez poprzedniego właściciela typu obudowa lusterka* papierów sporo co było i kiedy robionePrawidłowy VIN: SHSRE57509U015636 - wkradł się błąd