Komentarze sprzedawcy na temat 2010' Hyundai i30 1.6 Crdi Comfort
Dzień dobry.Do sprzedaży. Hyundai i30CW (kombi) w wersji Comfort. Rocznik 2010. Diesel 1.6. Wersja bez DPF'a. Aktualny przebieg 171.350kmModel unikatowy z fabryki w KOREI. Większość jeżdżących modeli po kraju pochodzi z czeskich fabryk.Został sprowadzony z Belgii.Ja jestem jego właścicielem od 2011 roku. Zakupiony u handlarza z przebiegiem 4300km. Kupiony jako bezwypadkowy. Po latach wraz ze wzrostem możliwości weryfikacji okazało się, że była stłuczka.Samochód służył mi praktycznie bezawaryjnie (bez większych niespodzianek) przez kilkanaście ostatnich lat.Pierwsze lata serwisowany w ASO (oleje,filtry, itp), potem z biegiem lat u prywatnego mechanika.Z "udogodnień": klimatyzacja automatyczna, pełna skóra, elektryczne sterowanie szyb, lusterek bocznych, sporo poduszek powietrznych itp.Obecnie na oponach 15" wielosezonowych (zakup 2023) i stalowych felgachModel 90KM bez DPF'a - bardzo ekonomiczny.Średnie spalanie cykl miejski/korki 6,5l/100Średnie spalanie na trasie 5,2l i poniżej (przy prędkości <110/120km/h)W 2014 roku wymieniony olej + filtry . w drugiej połowie 2014 pasek klinowy, wężyk klimatyzacji, chłodnica i silnik klimatyzacji.W ostatnich latach: oba przednie amortyzatory, spora część elementów podwozia (wahacze, sworznie, stabilizaroty, klocki hamulcowe; itp)Ubezpieczenie do czerwca 2025 / Przegląd do kwietnia 2025.Samochód ma już swoje lata. Lakier (czarny) nie jest już pierwszej świeżości. Nie był garażowany więc kilka lat parkowania pod chmurką i na parkingu osiedlowym zrobiły swoje. Lakier posiada rysy, otarcia. Dlatego też malkontentom mierzącym długość każdej rysy serdecznie dziękuję.Na zdjęciach widać główne mankamenty:- otarcie błotnika przedniego pod reflektorem (od strony pasażera);- uszkodzenie blachy lewego nadkola i drzwi tylnych od strony kierowcy (ktoś mi uderzył hakiem holowniczym na parkingu);- pordzewiały próg od strony kierowcyW najbliższym czasie do zrobienia:- przednie klocki hamulcowe (zaczynają piszczeć);- lewy próg (od strony kierowcy).Akumulator trzyma w obecnych warunkach. Na obciążeniu 14,42V - patrz zdjęciaPod poniższym linkiem można zobaczyć i usłyszeć jak silniczek pracuje:https://1drv.ms/v/c/198d04887bf901c2/EW3RmLdIsshAia-7sFx-ZaYB7H3ahvQhDdcJncKf0LhQvw?e=OxWTfTSamochód nie jest pierwszej świeżości, ale jest bardzo ekonomiczny i na chodzie. Jak pisałem wyżej, przez 14 lat użytkowania nie miałem z nim żadnych większych, poważnych awarii.Polecam