2003' Hyundai Terracan 2.9 Crdi High
Zgłoś do moderacji!Oceń to!Dodaj do zakładek
34,900złOpublikowano 3 czerwca 2024ID: QqtDcG
Skończone
5 miesięcy, 2 tygodnie temu
Information from the owner
Wiek: 21 lat
Przebieg: 249900 km
Pojemność: 2902 cm3
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Automatyczna
Kolor nadwozia: Srebrny
Zewnętrzne: Bagażnik
Komentarze sprzedawcy na temat 2003' Hyundai Terracan 2.9 Crdi High
Terracan 150PS (110kW) CRDi, Automat, drewno, skóra, szyberdach.Hyundai z automatycznym selektorem 4x4, ale z dorobioną opcją (USEL) wyboru napędu 4x4 Hi (bez reduktora), oraz z napędem tylko na tył.Terrek sprowadzony w 2013r przez poprzedniego właściciela jako auto 10cio letnie i do grudnia 2020r było w jednych rękach jako normalne cywilne auto bez przeróbekAuto podniesione o 2 cale na najlepszym zawieszeniu firmy Pedders ściągane z Australii (amory anty-kawitacyjne 9551 i 9599 + sprężyny 7748 https://www.youtube.com/watch?v=-x9r6VqbGrg&t=42s)Zamontowane 4 osłony podwozia (4 płyty stalowe malowane proszkowo z logiem Terracan).Mocny hak 2,8T z naciskiem w pionie 115kg - fajna opcja na wożenie motocykla na wieszaku.Snorkel.Wyciągarka zamontowana na dedykowanej płycie montażowej Heavy Cruiser pod model.Posiada odcięcie (Hebel) w kabinie koło biegów!Bagażnik na dach: Belki OEM regulowane (zdemontowane i dodaję w komplecie).Lampy H7 LED i LED BAR z przodu + LEDY nie zamontowane (kilka bocznych i na tył) do montażu - instalacja podciągnięta ze sterownikiem, przekaźnikami i z przyciskami podświetlanymi w kabinie przy lewarku.Zrobiłem na dachu porządną stalową bazę (montaż na relingach z nierdzewki) pod platformę - krata z szerokich profili cienko ściennych ALU.Dużo szpejów w bagażniku na wyjazdy do lasu w błoto (pasy, liny, podnośnik, zblocza, itd), nigdy nie użyte, bo plany na rodzinną turystykę off-roadową poszły... w las :(W zestawię oddaję 3 komplety kół!:1. W błoto i teren Kumho Road Venture MT Kl71 - 31" (245/75R16 - 5szt. na ALU OEM),2. Na lato i trawę TOYO OPEN COUNTRY AT Plus 3 - regularny rozmiar, w świetnym stanie jak nowe, nie jeździłem nimi nawet, oraz3. Zimowe w regularnym rozmiarze.Zapas regularny podwieszony pod autem.Mechanicznie wszystko zrobione co było można i trzeba: zawieszenie, skrzynia rozdzielcza (części OEM BorgWarner + japońskie łożyska), rozrząd, pompa wody, łożyska wałków, nowa pokrywa zaworowa (stara jest nieszczelna), zregenerowany alternator, nowy cały kompresor klimy, rozrusznik itp. Jakieś 5-6tyś km temu była wymieniona także pompa paliwa na nową, oraz nowa turbina, klocki i tarcze. Skrzynia pracuje prawidłowo bez szarpnięć i nie przeciąga zmian biegów. Silnik nie kopci, ciągnie i pali na zimno i ciepło.Włożone w niego sporo części, pracy, pomysłów i pieniędzy.W sumie od 2021r nie przejechał w moich rękach dużo bo mam firmowe na co dzień, a Terracana ciągle przygotowywałem i udoskonalałem. Życie jednak pokazało że nie ma za bardzo kiedy jeździć gdzieś dalej z dziećmi bo ciągle nauka, a topienie auta w błocie co do zasady mnie nie bawi.Terrek nie był w terenie na żadnym poważnym wyjeździe, nawet w lesie.Jeździmy tylko czasem z dziećmi po łąkach, ale auto generalnie stoi i jest zapasowe jak codzienne ląduje w serwisie.Gotowe rozwiązanie dla tych co mają taki sam pomysł jak miałem ja - teraz tylko wsiadać i jechać.Z zewnątrz lakier oczywiście lekko porysowany od gałęzi. Rama zdrowa ale do zabezpieczenia bo widać naloty rdzy - nie peciowałem tego aby nie przykrywać warstwą bitumy aby było widać co jest. Jak ktoś zechce to sobie zabezpieczy po swojemu.Jestem otwarty na pytania.