Komentarze sprzedawcy na temat 1999' Jeep Grand Cherokee
Auto kupione przeze mnie w kwietniu 2015 roku. Auto pochodzi ze Szwajcarii gdzie było serwisowane do daty swojego wyjazdu w listopadzie 2008 r. Sprzedaje auto w pełni informując o jego stanie, bolączkach i przeprowadzonych naprawach. Pomimo przebiegu auto w pełni sprawne, wszystkie elementy eksploatacyjne wymienione, auto zadbane, cały czas jeżdżone. Auto posiada hak ( aż 3,5t udźwigu) jednak ja osobiście nigdy nic nim nie ciągałem. Elementy niesprawne to ogrzewanie przedniego fotela kierowcy ( pasażera działa bez zarzutu) oraz lusterko od strony kierowcy nie składa się. Po za tym potrzeba wymienić uszczelkę przy wlewie lpg, oraz wymienić fabryczne zaciski hamulców ( opis problemu http://jeepnieci.pl/wj_usterki.html) po rozgrzaniu hamulce pulsują. Z estetyki to co widoczne na zdjęciach, uszczerbniety lakier na prawym przednim nadkolu wgniotka na klapie bagażnika ( na prawo od napisu "jeep" oraz poobijany zderzak tylni ( nie moja sprawka) któremu przydało by się malowanie ;) oraz trochę poutlenianie alufelgi. Większość rzeczy która mogła by się zepsuć została już naprawiona -;) Brak jakichkolwiek oznak korozji. W pojeździe od mojego zakupu zostały wymienione następujące elementy: * Generalny remont silnika w październiku 2015 w skład którego wchodziła wymiana: - zestawu łańcucha rozrządu (łańcuchy, ślizgi, napinacze, i komplet kół) - popychacze zaworów tz. szklanka popychacza (wszystkie) - uszczelniacz zaworu - komplet uszczelek silnika ( pod głowicę, pokrywy zaworów lewa i prawa, dekla rozrządu, pokrywy rozrządu, kolektora wydechowego, kolektora dolotowego, pompy wody) - filtr oleju - rolka napinacza - świece zapłonowe (komplet) - oczywiście wymiana płynu silnikowego na mopar-owski - całościowa wymiana płynu chłodniczego (borygo niebieskie) - wymiana płynu hamulcowego * Po zakupie( V 2015) wymienione - klocki hamulcowe przód - klocki hamulcowe tył - tarcze hamulcowe przód - tarcze hamulcowe tył - szczęki hamulca ręcznego ( zestaw naprawczy hamulca ręcznego) - czujnik ciśnienia klimatyzacji - odgrzybianie i nabijanie klimatyzacji - przewód wspomagania ciśnieniowy - amortyzator skrętu - wymiana płynu wspomagania * VI 2015 - końcówka drążka kierowniczego przy przekładni - końcówka drążka kierowniczego pośrednia - końcówka drążka kierowniczego prawe koło - końcówka drążka kierowniczego lewa - wymiana blend-dorsów na aluminiowe * IV 2016 - sprzęgło hydrokinetyczne skrzyni biegów- regeneracja ( przegląd skrzyni biegów) - oleje i filtry skrzyni biegów (mopar) - czujnik ciśnienia oleju skrzyni biegów - czyszczenie i wymiana olejów w przednim i tylnim moście - kompletna wymiana całego reduktora ( wraz z olejami mopar) - Guma tuleja A- wahacza (sierżanta) tył - sworzeń A- wahacza (sierżanta) tył - gumy wahacza dolnego przedniego - gumy wachacza dolnego przedniego, tylniego przy moście - łączniki stabilizatora tył * XII 2016 - amortyzatory przód - amortyzatory tył - sworznie zwrotnicy przód (4 szt.) - ustawienie geometrii i zbieżności (laserowo) - serwis lpg ( wymiana filterków oraz węży) Jako posumowanie wymienione wszystkie elementy eksploatacyjne, oleje i filtry. Zapewne to nie wszystko, ale nie wszystko zapisałem. Auto odpala bez problemów nawet w największym mrozie.