Sprzedam samochód Land Rover Discovery II 1998 r. produkcja, 1999 rejestracja, 2,5 diesel, 102KW, przebieg 226000km, 7-mio miejscowy, maksymalnie wyposażony.
Jest to najwyższy i najdroższy model wychodzący jako nowy z fabryki. To, że najwyższy i najdroższy model to dobrze, bo jest w pakiecie pełen luksus, ale z drugiej strony taki model z biegiem czasu to trochę minus. Ale te wszystkie jego b. drogie w naprawach minusy w 1 roku mojego 4 letniego posiadania Disco wyeliminowałem:
1. Miechy powietrzne zawieszenia, które często zawodzą - wymieniłem profesjonalnie na oryginalne sprężyny Land Rover.
2. Hydrauliczny system poziomowania samochodu profesjonalnie wymieniłem na przednie i tylne standardowe, oryginalne stabilizatory wraz z nową rolką napinacza, paskiem i pojedynczym zbiornikiem.
3. Korodujące przewody hamulcowe wymieniłem na nowe miedziane wraz z pompą ABS.
4. Czasami niewłaściwie działające zaciski hamulcowe wymieniłem na nowe wraz z nowymi tarczami hamulcowymi, klockami hamulcowymi, osłonami oraz linkami hamulca ręcznego.
5. I wiele innych standardowych dla prawidłowego funkcjonowania samochodu i silnika.
Discovery w stanie wizualnym dobrym (ryski, mini wgniotki się znajdą), w stanie blacharskim b. dobrym - (aluminiowa karoseria, podwozie pielęgnowane, konserwowane), w stanie mechanicznym bardzo dobrym (samochód doinwestowany):
1. Książka pojazdu prowadzona od 2017 roku z aktualnymi wpisami serwisowymi, dwa kluczyki.
2. Na bieżąco samochód serwisowany (co 10tys.km wymiany olejów i innych)
3. Dwa komplety opon zimowe i letnie (teraz na zimówkach)
4. Czy mróz, czy zima czy lato wsiadamy, zapalamy i jedziemy.
5. Wszystkie napędy działają, samochód ma moc i z wiedzy jaką posiadam przez ostatnie 5 lat ani razu nie był użytkowany na wyprawach. Przeze mnie użytkowany najczęściej w soboty jako dawca haka do przyczepki na budowę.
Aby nie było tak kolorowo to są także mi nieprzeszkadzające ale jednak wady:
1. Działa tylko jeden przycisk klaksonu (drugi nie chce)
2. Posiada nieduże ryski, wgniotki.
3. Jeden pilot od centralnego zamka wymaga naprawy - 1 lutowanie (działa poprawnie tylko w zawsze jeden określony sposób)
4. Może coś tam się jeszcze niezbyt istotnego (dla mnie) znajdzie.
W gratisie opony letnie.
Polecam.