2016' Mazda CX-5
Zgłoś do moderacji!Oceń to!Dodaj do zakładek
89,300złOpublikowano 22 września 2024ID: p71NsD
Information from the owner
Wiek: 8 lat
Przebieg: 106272 km
Pojemność: 2488 cm3
Skrzynia biegów: Automatyczna
Kolor nadwozia: Biały
Wnętrze: Lusterka elektryczne
Zewnętrzne: Nowe opony
Elektronika: Zintegrowany telefon
Komentarze sprzedawcy na temat 2016' Mazda CX-5
Uwaga: samochód jest po przeglądzie okresowym w ASO Mazda (11.09.2024).Nie wymaga żadnych nakładów finansowych.Wykonano zalecane czynności, wymiana: olej w silniku, filtry, płyn hamulcowy.Dodatkowo: wymiana uszczelki w układzie wydechowym przy łączeniu tłumika.W zdjęciach raport z tego przeglądu (3 strony).Zweryfikowano stan techniczny, dysponuję nagraniami z przeglądu.Mazda CX-5, 192KM - chyba najlepszy samochód jaki użytkowałem. Wahałem się długo pomiędzy CX-5 a Tucsonem. Czemu CX-5? Za silnik! 2,5 litrowa i 192-konna wirtuozeria budowy silników. Bez turbiny i dobrze zestrojonym 6-biegowym automatem. Pamiętajmy, że to końcówka 2016 roku, a technologia napędu, której wielu producentom nie udało się osiągnąć do dziś. I za to, czego doświadczyłem, przez i po tych 7,5 latach jazdy, za wykończenie i spasowanie wnętrza, w którym nic nie jęczy, nic nie skrzypi i nic się nie tłucze, oprócz tego co sami sobie włożyliśmy np. kasztany (moja Żona), w sumie tu już nie wiem po co, czy dla zdrowia czy dla wspomagania niezaśnięcia za kierownicą.Samochód był najpierw w leasingu, następnie został wykupiony.Zaletą jest bardzo dobry system nagłośnienia BOSE. Oczywiście przez Bluetooth można podłączyć telefon (zestaw głośnomówiący oraz muzyka z zasobów telefonu). Również przez USB A, z tą samą funkcjonalnością.Jest też system I-Eloop, może zacytuję wyjaśnienie:"System i-ELOOP Mazdy (Intelligent Energy Loop) jest pierwszym na świecie seryjnie stosowanym w samochodach osobowych układem odzyskiwania energii opartym o superkondensator. i-ELOOP należy do gamy rozwiązań SKYACTIV, mających redukować zużycie paliwa, emisję szkodliwych substancji oraz zwiększać przyjemność z jazdy. Dzięki jego zastosowaniu średnie spalanie w typowych miejskich warunkach zostaje zmniejszone o 10%".Muszę również wspomnieć o tempomacie, jest dobry, a układ automatycznego hamowania (ustawiana odległość od pojazdu poprzedzającego) i ponownego przyspieszania działa bardzo sprawnie. Ciśnienie powietrza w kołach, układ podstawowy, "wyczuwa" tylko ewentualny spadek (różnicę) i sygnalizuje to. Nie ma wskazań ciśnienia.System oświetlenia z przodu jest bardzo efektywny.Obecnie koła: felgi 19" i opony całoroczne jak na zdjęciu, założone przy przebiegu 104 tys.km w dniu 08.05.2024.Awarie samoistne zakończone na lawecie: NIE.Awarie wywołane przez działania ASO: TAK. Nieudana naprawa tylnego zacisku hamulca elektrycznego zakończyła się jego blokadą po 6 km i powrotem na lawecie do Autorów tejże naprawy. Zmieniłem ASO i efekt... Mazda przyznała mi 2 nowiuteńkie zaciski tylne (2023r.).W roku 2022 wymieniłem akumulator (ASO), w roku 2023 przedni wahacz lewy (oryginał ASO). Naprawa lewego lusterka elektrycznego (ASO).W roku 2021 auto doświadczyło gradobić (24.06.2021 i 09.07.2021), naprawa "zbiorcza" w ASO metodą PDR (żaden element samochodu nie jest ponownie lakierowany).Z akcji serwisowych to pamiętam wymianę obydwu reflektorów przednich (samopoziomujące, miały jakąś wadę i Mazda zleciła wymianę) oraz jeden zacisk hamulcowy tylny. W 2019 roku wymieniono koło kierownicy - nadmierne zużycie powłoki do przebiegu.Auto ogólnie nie "psuło" się, co roku jeździłem na przegląd do ASO oraz wg harmonogramu wymiany "czegoś".Samochód, przynajmniej mnie, zapewnia dużą frajdę z jazdy.Zapraszam do kontaktu telefonicznego, chętnie odpowiem na wszelkie pytania.PSNie ma papierowej Książki Gwarancyjnej. Mazda ma system elektronicznej rejestracji przeglądów, aplikację mobilną (do okazania) oraz wydruk danego przeglądu z historią poprzednich, mam chyba ze wszystkich lat, choć wystarcza posiadać ostatni...jest w załączeniu.Specyfikacja wyposażenia tegoż pojazdu również w załączeniuJedyne obecnie zarysowanie - na ostatnim zdjęciu