2001' Mitsubishi Pajero photo #1
2001' Mitsubishi Pajero photo #2
2 zdjęcia

2001' Mitsubishi Pajero

Zgłoś do moderacji!Oceń to!Dodaj do zakładek
49,000zł
Opublikowano 15 grudnia 2017ID: c38JAw
Skończone
7 lat temu

Information from the owner

Wiek: 16 lat
Przebieg: 190000 km
Skrzynia biegów: Automatyczna
Wnętrze: Wspomaganie kierownicy

Komentarze sprzedawcy na temat 2001' Mitsubishi Pajero

Przedmiotem sprzedaży jest jedyny odporny na ostrzał shotgunem w Polsce
Mitsubishi Pajero Long 7 osobowy.

Pojazd pomalowany poliuretanem LINE-X odpornym na strzały ze shotguna w
100 % sprawny.

Odporność na strzały przedstawia film
https://www.youtube.com/watch?v=KjhEadkN-2Y
Auto jest zmodernizowane pod kątem dalekosiężnych wypraw turystycznych o
charakterze rodzinnym. Wykonane w nim przeróbki gwarantują pewną i
bezpieczna jazdę w niemal każde nawet najdalsze i dzikie tereny tego
globu.

Charakterystyka : auto z pełnym wyposażeniem oprócz skóry wszystko
sprawne!!!!

1. Mitsubishi Pajero Long 7 osób

2. Pierwsza rejestracja 2002 rok

3. Silnik 3,2 DID

4. Automat 5 biegów + pełna sekwencja sterowana ręcznie.

5. Pełne napędy mechaniczne żadnej elektroniki!!!! jak w nowym Pajero

6. Blokada centralnego dyfra ( możliwość jazdy po czarnym ze stałym
napędem na 2 (eko) lub 4 koła)

7. Blokada tylnego mostu ( mechaniczna za pomocą siłownika
hydraulicznego )

8. Pełny reduktor naprawdę dużej mocy auto jest dużo mocniejsze niż
Patrol 4.2 L

9. Pełna elektryka

10. Pełna klima

11. Zamykanie z pilota

12. Auto po wymianie w lipcu 2016 ( na wszystko jest faktura wystawiona
przez E-Pajero, koszt całkowity który poniosłem to 15300) :

-pompy wtryskowej

-baku i rury wlewowej wraz z ssakiem i pełnym układem paliwowym

-usunięte wszelkie luzy na napędzie

-wymieniona pompa wspomagania

- wymienione na nowe wszystkie chłodnice wraz z AGRem

- auto po przeglądzie całkowicie sprawne gotowe do jazdy

13. Wersja Skandynawska posiada elektryczne wspomaganie ogrzewania (
ogrzewanie działa niemal od razu po odpaleniu samochodu w zimie,
podgrzewane przewody i filtr paliwa oraz bloku silnika , dwa akumulatory
co umożliwia jazdę w temperaturach rzędu – 40 stopni C gdybyśmy chcieli
np. pojechać na Rosyjską Kamczatkę z zimie :)
14. Koła 32 cale Goodrich Mud Terrain 5 szt głębokość bieżnika 12-13 mm ,
felgi aluminiowe malowane proszkowo 4 razy na specjalne życzenie i
wypalane w piecu o wyższej temperaturze,

15. Zawieszenie ( sprężyny i amortyzatory ) oryginalny OLD MAN EMU lift +
50 mm udźwig dodatkowy + 200 kg na osi

Auto na tym zawieszeniu prowadzi się pewnie bez żadnych przechyłów przy
zakrętach, nie nurkuje przy hamowaniu pomimo wagi, jedzie stabilnie po
drodze asfaltowej i nie ma tu mowy o jeździe jak np. starym patrolem że
fura pływa po całej drodze
16. Spalanie przy pełnym załadunku: pisze prawdę w 100%-- miasto 14
L/100 km

Trasa do 100 km/h 10,5 – trasa 110-120 km/h 13L/100km powyżej tej
prędkości nie wiem…. . W terenie średnim pełny bak wystarcza na około
400-450 km, W zależności od terenu i prędkości spalanie powinno się
przeliczać już na motogodziny.
17. Prześwit pojazdu na środku pod osłoną 30 cm

18. Pozostałe zawieszenie wymienione w znacznej części na nowe o
sportowym charakterze i podwyższonej wytrzymałości.

19. Klima i układ nagrzewnic przerobiony tak aby nie było go z tyłu
czyli wypięta tylna chłodniczka i obieg klimy zrobiony na krótko tak aby
nie można go było uszkodzić od spodu.

20. Wszystkie otwory fabryczne uszczelnione otwieranymi deklami
gumowymi.

21. Profesjonalny snorkel australijskiej firmy Safari

22. Stalowy oryginalny zderzak australijskiej firmy ARB z orurowaniem
wraz z oryginalną wyciągarką Super Winch 5,5 tony lina sprawna
nasmarowana wyciągarka schowana pod klapą nie pada na nią deszcz, śnieg
czy też błoto!!! Sterowniki do wyciągarki ukryte pod maską w bezpiecznym
zadaszonym miejscu!!! nie są przy wyciągarce.

23. Zderzak tylny własnej konstrukcji ze stali, cynkowany z wewnętrznymi
wspornikami i malowany proszkowo z podłączeniem na hak. Atest na
przyczepę w dowodzie 3,3 tony!!!! Wszystkie lampy tylne zostały
przeniesione ze zderzaka fabrycznego do górnych atrap co wyeliminowało
wieczne problemy z naprawą lamp będących w zderzaku
I wiele innych przerobek

Support Ukraine