Przedmiotem sprzedaży jest jedyny odporny na ostrzał shotgunem w Polsce Mitsubishi Pajero Long 7 osobowy.
Pojazd pomalowany poliuretanem LINE-X odpornym na strzały ze shotguna w 100 % sprawny.
Odporność na strzały przedstawia film https://www.youtube.com/watch?v=KjhEadkN-2Y Auto jest zmodernizowane pod kątem dalekosiężnych wypraw turystycznych o charakterze rodzinnym. Wykonane w nim przeróbki gwarantują pewną i bezpieczna jazdę w niemal każde nawet najdalsze i dzikie tereny tego globu.
Charakterystyka : auto z pełnym wyposażeniem oprócz skóry wszystko sprawne!!!!
5. Pełne napędy mechaniczne żadnej elektroniki!!!! jak w nowym Pajero
6. Blokada centralnego dyfra ( możliwość jazdy po czarnym ze stałym napędem na 2 (eko) lub 4 koła)
7. Blokada tylnego mostu ( mechaniczna za pomocą siłownika hydraulicznego )
8. Pełny reduktor naprawdę dużej mocy auto jest dużo mocniejsze niż Patrol 4.2 L
9. Pełna elektryka
10. Pełna klima
11. Zamykanie z pilota
12. Auto po wymianie w lipcu 2016 ( na wszystko jest faktura wystawiona przez E-Pajero, koszt całkowity który poniosłem to 15300) :
-pompy wtryskowej
-baku i rury wlewowej wraz z ssakiem i pełnym układem paliwowym
-usunięte wszelkie luzy na napędzie
-wymieniona pompa wspomagania
- wymienione na nowe wszystkie chłodnice wraz z AGRem
- auto po przeglądzie całkowicie sprawne gotowe do jazdy
13. Wersja Skandynawska posiada elektryczne wspomaganie ogrzewania ( ogrzewanie działa niemal od razu po odpaleniu samochodu w zimie, podgrzewane przewody i filtr paliwa oraz bloku silnika , dwa akumulatory co umożliwia jazdę w temperaturach rzędu – 40 stopni C gdybyśmy chcieli np. pojechać na Rosyjską Kamczatkę z zimie :) 14. Koła 32 cale Goodrich Mud Terrain 5 szt głębokość bieżnika 12-13 mm , felgi aluminiowe malowane proszkowo 4 razy na specjalne życzenie i wypalane w piecu o wyższej temperaturze,
15. Zawieszenie ( sprężyny i amortyzatory ) oryginalny OLD MAN EMU lift + 50 mm udźwig dodatkowy + 200 kg na osi
Auto na tym zawieszeniu prowadzi się pewnie bez żadnych przechyłów przy zakrętach, nie nurkuje przy hamowaniu pomimo wagi, jedzie stabilnie po drodze asfaltowej i nie ma tu mowy o jeździe jak np. starym patrolem że fura pływa po całej drodze 16. Spalanie przy pełnym załadunku: pisze prawdę w 100%-- miasto 14 L/100 km
Trasa do 100 km/h 10,5 – trasa 110-120 km/h 13L/100km powyżej tej prędkości nie wiem…. . W terenie średnim pełny bak wystarcza na około 400-450 km, W zależności od terenu i prędkości spalanie powinno się przeliczać już na motogodziny. 17. Prześwit pojazdu na środku pod osłoną 30 cm
18. Pozostałe zawieszenie wymienione w znacznej części na nowe o sportowym charakterze i podwyższonej wytrzymałości.
19. Klima i układ nagrzewnic przerobiony tak aby nie było go z tyłu czyli wypięta tylna chłodniczka i obieg klimy zrobiony na krótko tak aby nie można go było uszkodzić od spodu.
20. Wszystkie otwory fabryczne uszczelnione otwieranymi deklami gumowymi.
21. Profesjonalny snorkel australijskiej firmy Safari
22. Stalowy oryginalny zderzak australijskiej firmy ARB z orurowaniem wraz z oryginalną wyciągarką Super Winch 5,5 tony lina sprawna nasmarowana wyciągarka schowana pod klapą nie pada na nią deszcz, śnieg czy też błoto!!! Sterowniki do wyciągarki ukryte pod maską w bezpiecznym zadaszonym miejscu!!! nie są przy wyciągarce.
23. Zderzak tylny własnej konstrukcji ze stali, cynkowany z wewnętrznymi wspornikami i malowany proszkowo z podłączeniem na hak. Atest na przyczepę w dowodzie 3,3 tony!!!! Wszystkie lampy tylne zostały przeniesione ze zderzaka fabrycznego do górnych atrap co wyeliminowało wieczne problemy z naprawą lamp będących w zderzaku I wiele innych przerobek