Komentarze sprzedawcy na temat 2004' Porsche Cayenne
Witam, Mam do sprzedania kultowe auto jakim jest Porsche Cayenne I Generacji V8, 4.5, 340 KM, Benzyna + LPG, 208 tys. przebiegu. Automat + pneumatyka, 4x4, zarejestrowane w Polsce, świeże ubezpieczenie i przegląd. Auto było za poprzednika uderzone na przedzie (strona pasażera). Auto kupiłem w stanie b. dobrym, ale dołożyłem jeszcze swoje serce, aby je ogarnąć – o tym poniżej. U mnie jako jedno z 4 aut. Auto spokojnie do podróżowania – robiłem trasy Gorzów – Szczecin – Zielona Góra itd. Auto stoi na 19’ alufelgach Porsche. Opony letnie Pirelli runflat (tył elegancki, przód do rozważenia). Butla gazowa w miejscu koła zapasowego, zatem cały bagażnik do dyspozycji. Auto sprowadzone do PL w 2012 r. Cena 38.868 złotych brutto (czyli z wliczonym VATem). Kupujący zwolniony z podatku PCC. Za poprzedniego właściciela zostały wykonane następujące prace: 0 Olej 5w40 + filtr oleju 1 filtr paliwa 2 filtr powietrza x 2 3 filtr kabinowy 4 łącznik stabilizatora 4 x 5 zamek pasa bezp. kierowcy 6 czujnik przód parktronic 7 żarnik d1s 2 sztuki 8 siłownik klapy bagażnika 9 świece 8 sztuk nowych 10 reduktor nowy i przegląd LPG 11 rozrusznik regeneracja 12 wahacz lewy dół przód 13 prawa poduszka ławy przód + śruby oryginale ASO 14 czujnik tył parktronic 15 domykanie zamka bagażnika, oryginalne ASO 16 alternator regeneracja 17 przewód i trójnik chłodzenia alternatora, orgi ASO 18 kompletna alu magistrala + uszczelki do kolektora 19 zapinki do obudowy silnika 20 zapinki do filtrów powietrza 21 olej do przekładni 22 olej most przód i tył 23 płyn wspomagający 24 końcówki drążków 2 x 25 drążki kierownicze 2 x 26 tuleje stabilizatora 2 x 27 szyberdach elektryka modulu komfortu 28 podnośnik szyby przód pasażer 29 wymiana oleju w skrzyni automatycznej + filtr + 2 korki z ASO 30 klocki tył + przód + czujniki + zestaw montażowy 31 czyszczenie układu i malowanie zacisków 32 nowy akumulator 33 wymiana wszystkich bezpieczników Po zakupie postanowiłem jeszcze auto dopieścić – faktura na 12 tysięcy brutto z tego roku. - Lakierowanie drzwi tylnych + polerowanie lakieru i detailing, pranie wnętrza itd. - oklejanie elementów wnętrza, - naprawa dźwigni hamulcza ręcznego, - uszczelnianie układu wydechowego, - wymiana pompy paliwa (wcześniejsza w gorące dni potrafiła się przywiesić) - amortyzatory klapy bagażnika, - wymiana pompy wspomagania układu kierowniczego + płukanie całego układu i zalanie nowym płynem (obecnie prowadzi się przysłowiowym małym palcem) - wymiana zaworków pneumatyki, - serwis klimatyzacji Zatem zarówno moja skromna osoba jak i osoba wcześniejszego właściciela nie szczędziliśmy sił i środków, aby auto była w stanie jak na klasyka przystało. Obecnie auto jest czyste, sprawne i gotowe do jazdy. WYPOSAŻENIE: - reflektory halogenowe - przednie światła przeciwmgłowe - tylne światła przeciwmgłowe - elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne, składane - 4x elektryczne szyby - ABS, DSC - 4x air bag - fotele skóra + prąd, - sportowa skórzana kierownica - kierownica wielofunkcyjna - centralny zamek - nawigacja, - nagłośnienie Bose, - wspomaganie kierownicy - regulacja kierownicy w dwóch płaszczyznach - automatyczna regulacja temperatury (climatronic) - tylne czujniki parkowania (PDC) - podłokietnik w 1 i 2 rzędzie siedzeń, - oryginalne alufelgi 19’ - komputer pokładowy - grzana kierownica + zmiana biegów z kierownicy, - immobiliser - brutalny dźwięk V8 Świeży przegląd i ubezpieczenie OC. Nie jestem handlarzem. Robię miejsce na kolejne pojazdy z listy marzeń.