2004' Porsche Cayenne photo #1
2004' Porsche Cayenne photo #2
2004' Porsche Cayenne photo #3
2004' Porsche Cayenne photo #4
2004' Porsche Cayenne photo #5
2004' Porsche Cayenne photo #6
6 zdjęć

2004' Porsche Cayenne

Zgłoś do moderacji!Oceń to!Dodaj do zakładek
38,638zł
Opublikowano 7 grudnia 2022ID: HrsLJk
Skończone
1 rok, 11 miesięcy temu

Information from the owner

Wiek: 18 lat
Przebieg: 208000 km
Pojemność: 4511 cm3
Skrzynia biegów: Automatyczna
Kolor nadwozia: Czarny

Komentarze sprzedawcy na temat 2004' Porsche Cayenne

Witam,
Mam do sprzedania kultowe auto jakim jest Porsche Cayenne I Generacji V8, 4.5, 340 KM, Benzyna + LPG, 208 tys. przebiegu.
Automat + pneumatyka, 4x4, zarejestrowane w Polsce, świeże ubezpieczenie i przegląd. Auto było za poprzednika uderzone na przedzie (strona pasażera).
Auto kupiłem w stanie b. dobrym, ale dołożyłem jeszcze swoje serce, aby je ogarnąć – o tym poniżej. U mnie jako jedno z 4 aut. Auto spokojnie do podróżowania – robiłem trasy Gorzów – Szczecin – Zielona Góra itd.
Auto stoi na 19’ alufelgach Porsche. Opony letnie Pirelli runflat (tył elegancki, przód do rozważenia). Butla gazowa w miejscu koła zapasowego, zatem cały bagażnik do dyspozycji.
Auto sprowadzone do PL w 2012 r.
Cena 38.868 złotych brutto (czyli z wliczonym VATem). Kupujący zwolniony z podatku PCC.
Za poprzedniego właściciela zostały wykonane następujące prace:
0 Olej 5w40 + filtr oleju
1 filtr paliwa
2 filtr powietrza x 2
3 filtr kabinowy
4 łącznik stabilizatora 4 x
5 zamek pasa bezp. kierowcy
6 czujnik przód parktronic
7 żarnik d1s 2 sztuki
8 siłownik klapy bagażnika
9 świece 8 sztuk nowych
10 reduktor nowy i przegląd LPG
11 rozrusznik regeneracja
12 wahacz lewy dół przód
13 prawa poduszka ławy przód + śruby oryginale ASO
14 czujnik tył parktronic
15 domykanie zamka bagażnika, oryginalne ASO
16 alternator regeneracja
17 przewód i trójnik chłodzenia alternatora, orgi ASO
18 kompletna alu magistrala + uszczelki do kolektora
19 zapinki do obudowy silnika
20 zapinki do filtrów powietrza
21 olej do przekładni
22 olej most przód i tył
23 płyn wspomagający
24 końcówki drążków 2 x
25 drążki kierownicze 2 x
26 tuleje stabilizatora 2 x
27 szyberdach elektryka modulu komfortu
28 podnośnik szyby przód pasażer
29 wymiana oleju w skrzyni automatycznej + filtr + 2 korki z ASO
30 klocki tył + przód + czujniki + zestaw montażowy
31 czyszczenie układu i malowanie zacisków
32 nowy akumulator
33 wymiana wszystkich bezpieczników
Po zakupie postanowiłem jeszcze auto dopieścić – faktura na 12 tysięcy brutto z tego roku.
- Lakierowanie drzwi tylnych + polerowanie lakieru i detailing, pranie wnętrza itd.
- oklejanie elementów wnętrza,
- naprawa dźwigni hamulcza ręcznego,
- uszczelnianie układu wydechowego,
- wymiana pompy paliwa (wcześniejsza w gorące dni potrafiła się przywiesić)
- amortyzatory klapy bagażnika,
- wymiana pompy wspomagania układu kierowniczego + płukanie całego układu i zalanie nowym płynem (obecnie prowadzi się przysłowiowym małym palcem)
- wymiana zaworków pneumatyki,
- serwis klimatyzacji
Zatem zarówno moja skromna osoba jak i osoba wcześniejszego właściciela nie szczędziliśmy sił i środków, aby auto była w stanie jak na klasyka przystało. Obecnie auto jest czyste, sprawne i gotowe do jazdy.
WYPOSAŻENIE:
- reflektory halogenowe
- przednie światła przeciwmgłowe
- tylne światła przeciwmgłowe
- elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne, składane
- 4x elektryczne szyby
- ABS, DSC
- 4x air bag
- fotele skóra + prąd,
- sportowa skórzana kierownica
- kierownica wielofunkcyjna
- centralny zamek
- nawigacja,
- nagłośnienie Bose,
- wspomaganie kierownicy
- regulacja kierownicy w dwóch płaszczyznach
- automatyczna regulacja temperatury (climatronic)
- tylne czujniki parkowania (PDC)
- podłokietnik w 1 i 2 rzędzie siedzeń,
- oryginalne alufelgi 19’
- komputer pokładowy
- grzana kierownica + zmiana biegów z kierownicy,
- immobiliser
- brutalny dźwięk V8
Świeży przegląd i ubezpieczenie OC.
Nie jestem handlarzem. Robię miejsce na kolejne pojazdy z listy marzeń.

Support Ukraine